خبرهای داغ:

جهاد تبیین امروز بزرگترین فضیلت است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین امروز بزرگترین فضیلت است.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۴۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار علی استادحسینی در یادواره شهدای تیپ ۱۲ مردم پایه قائم آل محمد استان سمنان که  با حضور جمعی از مردم استان سمنان و رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در گلزاری شهدای امامزاده یحیی بن موسی(ع) شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان استان سمنان نه تنها در عملیات مرصاد بلکه در طول تاریخ دفاع مقدس جانانه ایستادند و دفاع کردند.

وی افزود: به همین خاطر استان سمنان به نسبت جمعیت دومین استان کشور به لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت است و این افتخار بزرگی برای استان سمنان است.

استادحسینی تأکید کرد: حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان ما بلافاصله و بدون درنگ برای دفاع از میهن و انقلاب در جبهه‌ها حاضر شدند و امروز نیز می بایست برای دفاع از ارزش‌ها با جهاد تبیین پیش‌قدم باشیم.

وی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توانش از راه‌های گوناگون اصل نظام را مورد هدف قرار داده و وظیفه ما ایستادگی و تبیین دستاوردهای انقلاب است تا از یاس و ناامیدی مردم جلوگیری شود.

این فرمانده دفاع مقدس گفت: مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی امروز کشور نتیجه عملکرد مدیران خائن در طول این سال‌ها بوده که نباید به پای انقلاب و نظام گره زده شود و نیاز به جهاد تبیین است تا عظمت و شکوه انقلاب بیان شود.

استادحسینی اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در منطقه پرچمدار ایستادگی در برابر استعمارگران است و سایر کشورها مانند چین و روسیه به تبعیت از ما ایستادگی را آموخته‌اند.

پذیرش قطعنامه تلخ‌ترین حادثه برای امام راحل بود

محمدعباسی، رزمنده دفاع مقدس و عملیات مرصاد نیز اظهار کرد: عملیات مرصاد عظیم‌ترین و باشکوه‌ترین حادثه در طول تاریخ شکل‌گیری استان سمنان است و به عنوان برگ زرینی در تاریخ آن خواهد ماند.

وی گفت: این واقعه باشکوه سبب حفظ انقلاب و نظام شد که متاسفانه غبار غفلت نسبت به وقایع این حادثه و دلاوری‌های مردان استان سمنان حادث شده است.

این رزمنده گفت: سردار مهدوی‌نژاد فرماندهی این عملیات مقتدرانه را برعهده داشت که غفلت سبب شده یاد این بزرگ‌مرد کمرنگ شده و در کنار شهدای مرصاد قرار نگیرد و قبر مطهر ایشان در قم واقع شود.

عباسی عنوان کرد: غفلت از دلاور مردانگی‌های شیرمردان استان سمنان در عملیات مرصاد باعث شده است که برروی سنگ قبور شهدا ۵ مرداد روز شهادت نوشته شده در حالیکه رزمندگان ما در ۴ مرداد کار منافقین را تمام کرده بودند.

وی گفت: رزمندگان سمنانی شجاعانه ایستادگی کردند و باعث شدند تنگه جهارزبر آخرین خاکریز شود و منافقین کوردل به کرمانشاه نرسند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات مرصاد چندین روز پس از پذیرش قطعنامه انجام گرفت که نشان‌دهنده اوج خباثت دشمن و مظلومیت رزمندگان ما را نشان می‌دهد. امام خمینی درحالی قطعنامه ۵۹۸ را به اسرار خواص بی‌بصیرت پذیرفت و جام زهر را نوشید که طی هفته‌های قبل در سخنرانی‌های خود به کررات پذیرش صلح را خیانت به اسلام عنوان کرده بود.

عباسی گفت: در میان بهت و ناباوری ولایت مدارها و دلسوزان نظام و انقلاب این اتفاق رخ داد و امام از تاریخ ۲۷ تیر تا ۱۴ خرداد سال بعد با مسئولین هیچ ملاقاتی نداشتند و این اتفاق تلخ‌ترین خاطره امام در طول دوران عمر پر برکتشان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار