مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تاکید کرد

انقلاب اسلامی پرچمدار ایجاد تمدن نوین اسلامی

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه انقلاب اسلامی را پرچمدار ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: می‌بایست نسبت به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین نسل جوان کوشا باشیم و نسل انقلابی و تمدن‌سازی را تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۳۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

حجت‌الاسلام مهدی محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص نقش رسانه‌ها در مقابله با تهاجم دشمن گفت: امروز با توجه به هجمه‌های دشمن در بُعد فرهنگی در عرصه رسانه باید تمام تلاش خود را برای پیاده سازی جهاد تبیین که شامل تبیین صدر اسلام، مشروطه و حوادث به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی در ایران و ایجاد نظام فکری اسلام ناب محمدی است، به کار بندند.
وی با اشاره به نقش جوانان در تحقق تمدن اسلامی گفت: جوانان انقلابی پیش قراولان رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستند لذا امروز برای اینکه بتوانیم پاسخگوی نسل جوان باشیم بایستی مکتب شیعه‌ی اثنی عشری را که با دکترین ولایت فقیه آغشته است را به جوانان معرفی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: زمان شناسی، شناخت و بصیرت افزایی لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی است لذا نقش نخبگان در این عرصه سنگین است چراکه بیش از گذشته نیازمند فعالیت در حوزه تبلیغ هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی انقلاب اسلامی را پرچمدار ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا به سهم خود دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم این دستاوردها در بسیاری از حوزه‌ها بی نظیر است؛ ولی متأسفانه کمتر به آنها پرداخته شده و دشمن هم از این کم کاری ما استفاده کرده و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی رکن اصلی تحقق تمدن اسلامی است و باتوجه به اینکه زیرساخت هر تمدنی را نیروی انسانی آن در بر می‌گیرد می‌بایست نسبت به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین نسل جوان کوشا باشیم و نسل انقلابی و تمدن‌سازی را تربیت کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار