کاراته کاران شهرک پیام ماهدشت با کم‌ترین امکانات افتخار آفریدند+تصاویر

مربی کارته در استان البرز گفت: شاگردانم در باشگاه کوچک و با وجود امکانات کم، توانستند در مسابقات استانی مقام‌های بسیار خوبی کسب کنند.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۸۶
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مونا محمودی مربی کاراته در استان البرز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: سه سال است که مربیگری را با عشق و علاقه شروع کردم و با تمام انرژی و علاقه‌ای که دارم به کودکان و نوجوانان این رشته ورزشی را آموزش می‌دهم.

وی کاراته را زندگی دوم خود برشمرد، افزود: دوست دارم شاگردانم در هر رتبه و جایگاهی که هستند، پیشرفت لازم را داشته باشند.

محمودی با اشاره به علاقه خود به ابهت رشته رزمی، بیان کرد: کاراته را از ۱۳ سالگی شروع کردم و دلیل قدم گذاشتن در این رشته ورزشی این بود که بتوانم از خودم دفاع کنم زیرا این ورزش اعتماد به نفس بیشتری به من می‌دهد، خصوصاً این که از کودکی خیلی دوست داشتم قهرمان بشوم آن هم از قهرمانان جهانی.

این مربی رزمی در خصوص مسابقات و سابقه فعالیت خود در این رشته ورزشی، گفت: در مسابقات زیادی از جمله استانی، کشوری و بین‌المللی شرکت کرده و مقام‌های زیادی از اول تا سوم کسب کرده‌ام.

محمودی تصریح کرد: با وجود اینکه تنها دو ماه است که در شهرک پیام ماهدشت شروع به مربیگری کرده‌ام، اما دوست دارم از لحاظ تجهیزات باشگاهی مجهز باشیم تا بتوانیم از استعداد شاگردانم استفاده کنیم و پیشرفت بهتری داشته باشیم.

این ورزشکار در پایان خاطرنشان کرد: شاگردانم در همین باشگاه کوچک و با وجود امکانات کم، توانستند در مسابقات استانی مقام‌های بسیار خوبی کسب کنند و این موفقیت هم برای من و هم برای شهرک پیام و نیز خودشان باعث افتخار است.

خبرنگار بسیجی: پریناز کیانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها