نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد

فضای مجازی مهم‌ترین عرصه فعالیت دشمن

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی فضای مجازی را مهم‌ترین عرصه فعالیت دشمن دانست و گفت: دشمن از طریق این فضا تلاش دارد که جامعه ما را تحث تاثیر برنامه‌های مغروضانه و ضد اسلامی خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۱۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در درس اخلاق مدیران با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: فضای مجازی تأثیر بسیاری بر خانواده، فرزندان و جامعه دارد بنابراین باید مراقب باشیم که غربی‌ها از طریق این فضای جامعه ما را تحث تاثیر برنامه‌های مغروضانه و ضد اسلامی خود قرار ندهند.
وی افزود: عده‌ای که دست به اعمال غیر انسانی و جنایتکارانه می‌زنند، تحت تاثیر این فضا و برنامه‌های غربی‌ها قرار گرفته‌ و مزدور بیگانگان شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه به ایام شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از آثار ارزشمند امام زین‌العابدین(ع)، کتاب رساله حقوق است. امام سجاد(ع) زمانی این کتاب را نوشتند که ظلم و جنایت بنی امیه بیداد می‌کرد و حقوق افراد جامعه پایمال می شد. امام تلاش داشتند با نگارش رساله حقوق، حق و حقوق را در جامعه دوباره احیا و زنده کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: بنی امیه سال‌های طولانی تبلیغات سوئ را علیه امیرالمومنین علی(ع) در جامعه انجام دادند و از هر شگرد و ترفندی برای بدنام کردن شخصیت والای حضرت علی(ع) بهره برده بودند و کینه زیادی از ایشان به دل داشتند که حتی پس از شهادت حضرت، هنوز دست از فریبکاری و نیرنگ بر نمی‌داشتند.

وی افزود: حق یعنی یک امر ثابت و پایدار؛ یعنی آنچه غیرقابل تغییر است. حق بر ذات الهی اطلاق می‌شود و ریشه حق به خداوند بر می@گردد. تمام نظامات حقوقیموجود در دنیا ریشه در آیین الهی دارد هر چند به مرور زمان در برخی جوامع، نظام حقوقی توسط اغراض بشری دچار تحریف و انحراف شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: در جهان چندین نظام حقوقی است که سرآمد آنها نظام حقوقی اسلام است. اسلام یکی از کامل‌ترین و دقیق‌ترین نظام‌های حقوقی جهان است که همه ابعاد زندگی انسان‌ها را تشریح و بیان کرده است. کشورهای غربی بعد از جنگ جهانی دوم، نظام حقوقی خود را نوشتند که متاسفانه جای دستورات دینی اسلام، در آن کم رنگ دیده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار