خبرهای داغ:
طی آئینی؛

رزمایش جهادگران فاطمی۳ در آرادان آغاز شد

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مدت ۱۰ روز طی آئینی با حضور مسئولان در آرادان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۷۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از آرادان، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مدت ۱۰ روز طی آئینی با حضور مسئولان در آرادان آغاز شد.
گفتنی است این رزمایش با حضور جمع کثیری از کادر سپاه، بسیجیان، ادارات و دیگر اقشار مردم در محل گلزار شهدا شهرستان آرادان آغاز شد.
فرمانده تیپ ۱۲ سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه آرادان، فرماندهی انتظامی و فرماندار شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.
فرمانده سپاه ناحیه آرادان در این مراسم اظهار داشت: امروز ما باید با جهادی همه جانبه به یاری مردم بپردازیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با کار جهادی و هدفمند برای اینکه بتوانیم امید آفرینی را در جامعه محقق کنیم.
سرهنگ کاظمی با بیان اینکه این طرح بزرگ جهادی به صورت محله محور در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با حضور محله محور تلاش میکنیم مردم را پای کار آورده و از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده می‌شود.
در ادامه سردار زراعی فرماندهی تیپ ۱۲ سپاه استان سمنان نیز بیان داشت: اعضای گروه‌های جهادی خدمت بی منت انجام می‌دهد و رضای خداوند را در نظر میگیرند.
وی با اشاره به هجمه‌های متعدد دشمن در جنگ نرم گفت: امروز به عنوان جهادگر ایمان و امید را در بین مردم گسترش دهید چرا که دشمن از هر جا که بتواند در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همانگونه که در حوادث سال گذشته شاهد بودیم که دشمنان از چه ترفند‌هایی استفاده کردند تا بتوانند اعتقادات جوانان این مرز و بوم را مورد هدف قرار دهند.
فرمانده تیپ ۱۲ سپاه قائم آل محمد استان سمنان افزود: از جمله هجمه‌های دشمنان در یک سال گذشته میتوان به اختلافات مذهبی جنسیتی و... اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ وارد خانه‌های ما شده است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی که ابزار مهمی از جنگ شناختی است به جوانان ما آسیب میزند که باید به جوانان در این امر آگاهی بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار