مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد:

اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان/ بهرمندی 1200 نفر از آب آشامیدنی پایدار و سالم

زنجان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 3 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان اجرایی شده و اهالی این روستاها از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۴۶
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

اجرای 3 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان زنجان/ بهرمندی 1200 نفر از آب آشامیدنی پایدار و سالم

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
وی افزود: آبرسانی به روستای "باروت آغاجی" در شهرستان زنجان با احداث بیش از ۶.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع از جمله این طرح هاست که با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: سامانه آبرسانی به روستای سورمه لی، شامل سه مرحله بوده که در مرحله اول یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی، مرحله دوم شامل ایستگاه پمپاژ بین راهی و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی و مرحله سوم یک باب مخزن ۱۵۰ متر مکعبی و اتاق فرمان می‌باشد که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶ میلیارد ریال بوده است.


جزء قاسمی بیان کرد: آبرسانی به روستای "کناوند" نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۰۵ متر و دبی ۴ لیتر در ثانیه انجام شد.
وی گفت: با اجرای این ۳ طرح آبرسانی جمعیتی افزون بر ۱۲۰۰ نفر از خدمات تامین آب پایدار و سالم بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار