کاروان ورزشکاران مازندران رهسپار اردو‌های راهیان نور می‌شوند

ساری-بزودی اولین کاروان ورزشکاران و جوانان استان عازم اردوهای راهیان نور غرب کشور می شوند.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۹۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

کاروان ورزشکاران مازندران رهسپار اردو‌های راهیان نور می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه هماهنگی اعزام جامعه ورزش و جوانان استان مازندران به راهیان نور با حضور حجت الله یوسفی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، ییلاقی اشرقی معاون فرهنگی و امور جوانان، فاطمه خدمتگزاری معاونت امور بانوان، سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا و مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران، معافی حراست و اکبری مسئول امور ایثارگران اداره کل ظهر امروز برگزار شد.

کاروان ورزشکاران مازندران رهسپار اردو‌های راهیان نور می‌شوند

سرهنگ غفارپور مسئول تربت بدنی و سپاه کربلا و سرپرست بسیج ورزشکاران استان در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در مشارکت و مساعدت برنامه‌های گذشته سپاه، گفت: همه ما امنیت و آرامشمان را مدیون خون شهدا و خانواده شهدای عزیز هستیم.

وی تصریح کرد: اعزام به راهیان نور و منطق جنگی حتی موجب تغییر مسیر زندگی و نگرش فکری و اخلاقی افراد شده است.

همچنین یوسفی گفت: ما به عنوان وارثان شهدا باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

وی با اشاره به همکاری همه جانبه اداره کل و بسیج ورزشکاران جهت اعزام قهرمانان و ورزشکاران به راهیان نور، افزود: همه مسئولین باید برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور تلاش ویژه داشته باشند.

کاروان ورزشکاران مازندران رهسپار اردو‌های راهیان نور می‌شوند

در ادامه محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان نیز با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه ورزش و جوانان استان مازندران در مناطق جنگی، لزوم همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و افزود: حضور در جبهه‌های جنگ و سال‌های دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثر گذار است.

وی گفت: برای اینکه فضای معنوی دوران دفاع مقدس امتداد داشته باشد، باید به نسل‌های بعدی منتقل شود، که اعزام راهیان نور یکی از این روش‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها