فرماندار مهران خبرداد:

تردد ۷ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته

فرماندار مهران از تردد ۷ هزار نفر از مرز مهران طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۴۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌عباس شفیعی فرماندار مهران روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: حدود ۳۰۰ زائر تبعه پاکستان در نقطه صفر مرزی مهران برای حضور در مراسم اربعین حسینی با مشکلاتی برای تردد مواجه بودند که با رایزنی انجام شده کار تردد این زائران در حال انجام است.

وی افزود: از ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه چهارم تیرماه حدود ۱۹ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده‌اند و از ساعت ۲۴ شب گذشته تاکنون نیز حدود هفت هزار نفر تردد ثبت شده است.

فرماندار مهران یادآور شد: هم اکنون ۳۰ گیت ورود و خروج زوار در ۲ طرف مرز مهران فعال است، در حالیه تا پیش از افزایش تعداد زائران تنها ۱۴ گیت مرز فعال بوده است.

شفیعی تأکید کرد: تمام امکانات و تمهیدات لازم برای تردد زائران تاسوعا و عاشورای حسینی از جمله سه ایستگاه آب‌خنک در پایانه مرزی مهران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته حدود ۲۴۷ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند، ادامه داد: ایستگاه‌های آب توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر مهران و در مسیر تردد زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته فرماندار مهران ۱۰ دستگاه اتوبوس با سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری ایلام و همکاری شهرداری مهران، کار خدمات‌رسانی و حمل‌ونقل درون‌شهری به زائران را انجام می‌دهند.

شفیعی اضافه کرد: ظرفیت تمام پارکینگ‌های داخل شهر مهران با هماهنگی شهرداری مهران تکمیل شده و دراین‌خصوص نیز مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های امدادی، چون دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس فوریت‌های پیش بیمارستانی و هلال‌احمر آماده ارائه خدمات درمانی به زائران در پایانه مرزی مهران هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار