مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تاکید کرد

کربلا صحنه ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: کربلا صحنه ولایت مداری و ولایت پذیری بود که نمود عینی آن در رفتار و گفتار عاشوراییان جلوه‌گر شده است.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۹۶
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تفرش؛ ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در حادثه کربلا گفت: کربلا صحنه ولایت مداری و ولایت پذیری بود که نمود عینی آن در رفتار و گفتار عاشوراییان جلوه‌گر شده است.

وی افزود: وقتی اباعبدلله علیه‌السلام بیعت خویش را از گردن یاران برداشت و اذن داد هر جا که می خواهند بروند یاران باوفا هر یک عکس العملی نشان دادند که خود حاکی از عمق پذیرش ولایت امام زمان توسط آنان دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: هیچ حادثه‌ای زلال‌تر، خالص‌تر، و الگو پذیر‌تر از حادثه کربلا نیست و می‌توان گفت ناب‌ترین و خالص ترین و در عین حال تاثیر‌گذارترین انقلاب تاریخ، کربلاست.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: کربلا فرقان تاریخ است، کربلا پایان بخش همه حیرت‌ها و ضلالتهاست. چنانچه در زیارت اربعین آمده است: «‌خدایا حسین‌علیه‌السلام جانش را تقدیم تو کرد تا بندگانت را از ضلالت و گمراهی برهاند.»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار