خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه داراب:

امام حسین (ع) تابلو امید، مبارزه با پوچ گرایی و زنده نگه داشتن امید در رودخانه وجود انسان است

مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام حسن صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب و با حضور پایوران در نمازخانه سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۸۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت الاسلام حسن صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه داراب و با حضور پایوران در نمازخانه سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام حسن صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در این مراسم یکی از مباحث شرعی در ماه محرم بحث نذر دانست و گفت: نذر جزء اعتقادات مردم هست و با این نذر زندگی خود بیمه می کنند و هرکس به اندازه وسع خودش به نذورات کمک می کنند و از آن بهره می شوند.

حجت الاسلام حسن صادقی ماه محرم و صفر را مثل گنجی بر شمرد و خاطر نشان کرد: هرچه بیشتر از این گنج تغذیه کنیم باز از آن کم نمی ؛اگر هزاران سال مردم در ماه محرم و صفرعزای امام حسین علیه السلام برپا کند، می توانند از این گنج تغذیه کنند، چون امام حسین (ع) تابلو امید و مبارزه با پوچ گرایی و زنده نگه داشتن امید در رودخانه وجود انسان است.

وی در خصوص ایستادگی امام حسین علیه السلام در برابر انحطاط گفت: انحطاطی که به خاطر جهل باشد، انسان را به فلاکت و پوچ گرایی می کشاند و شیطان شما را به فساد، منکرات و وسوسه های شیطانی هدایت می کند و تنها راه علاج جهالت ،جهالت زدایی و تزکیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه غرب به پوچی رسیده است‌ گفت: سیدالشهدا تابلوی امید را برافراشت و با پوچی گری مبارزه کرد. امروز دنیای غرب به پوچی رسیده است‌ ما در دل پیچ تاریخی قرار گرفتیم و باید زمینه ظهور را فراهم کنیم، چرا که تازه زندگی شروع می شود‌.

وی گفت: اگر ما در بزنگاه ها بازنده و شکست خورده از میدان خارج شدیم، قطعا از اهل بیت و گوش به فرمان ولایت محروم بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار