خبرهای داغ:
اسماعیلی:

امروز نیروهای مسلح ایران، یک معماری بی‌نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز نیروهای مسلح، یک معماری بی‌نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند و این اتحاد، ایران را در یک نقطه اقتدار تاریخی بی‌نظیر قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۲۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدانم، سلمان اسماعیلی در یادواره ۲۸۵ شهید والامقام ارتش و ۱۱ شهید خلبان سرافراز شهرستان ملایر که با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، فراجای قهرمان و سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک معماری بی‌نظیر امنیتی در دنیا طراحی کردند و این وفاق، اتحاد و همکاری، ایران را در یک نقطه اقتدار تاریخی بی‌نظیر قرار داده است.

وی افزود: ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران بنا بر گواه فرماندهی معظم کل قوا یک نیروی متحول شده، تحول‌خواه، انقلابی، متدین، پا در رکاب، شجاع و تمام کننده است.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: با نگاهی به افتخارات راهبردی ارتش، شهدای مدافع حرم ارتش، به ساحت بلند نیروی زمینی ارتش، اقتدار نیروی پدافند هوایی و به پیکره شجاع و کم‌نظیر ارتش قهرمان، به عظمت این نیروهای مخلص و قهرمان پی می‌بریم.

وی ادامه داد: اگر به تاریخ تشیع از عصر خونبار عاشورا تا به امروز نگاه کنیم،در هیچ دوره‌ای ایران، اسلام و تشیع به اندازه امروز مقتدر و سربلند نبوده است و این از برکت ارتش شجاع، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و همه فداییان ملت در مجموعه امنیتی و نظامی کشور است.

اسماعیلی تصریح کرد: به برکت این اقتدار، تا چند هفته دیگر مجدد شکوه و عظمت تاریخی شیعه را خواهیم دید و ۱۵ میلیون نفر از شعیان علی ابن ابیطالب(ع) در سایه امنیت ارتش و سپاه قهرمان به زیارت قبر امام حسین(ع) می‌روند.

وی با بیان اینکه ما برای داشتن ارتش شجاع و قهرمان به خود می‌بالیم و احساس امنیت می‌کنیم، گفت: یادواره ۲۸۵ شهید ارتش و ۱۱ شهید خلبان در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۰۰ شهید والامقام شهرستان ملایر برگزار شده است.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: ملایر شهر فداییان ولایت و حسینیان آخرالزمان و شهر شهیدان است و این یادواره سند دیگری بر افتخارات مردم ملایر افزود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات