مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) خبر داد:

برپایی موکب احمدبن موسی (ع) در کربلا

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و گفت: موکب احمدبن موسی (ع) ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۶۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هاشم جمالی از برپایی این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی خبر داد و اظهارداشت: به یاری خدا موکب احمدبن موسی (ع) 10 روز مانده به اربعین حسینی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه موکب احمدبن موسی (ع) از محل نذورات مردمی و حمایت‌های خیران هر ساله برپا می‌شود، افزود: این موکب به‌صورت روزانه میزبان 5 الی 6 هزار نفر زائر اربعین حسینی است که علاوه بر ارائه خدمات اسکان، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، خدمات درمانی با برپایی درمانگاه و همچنین خدمات فرهنگی با برپایی غرفه‌های فرهنگی را به زائران ارائه می‌دهد.

جمالی با تصریح اینکه مکان موکب مانند سال‌های گذشته در شارعةالروضتین کربلای معلی خواهد بود، گفت: دفتر موکب احمدبن موسی (ع) چند سالی است که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راه‌اندازی است که در ایام محرم وصفربه صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر از ساعت 10 تا 14 و 17 تا 22 در این حرم مطهر فعالیت دارد ودرروز‌های دیگر فقط شیفت عصر فعال است.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) به خصوص حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز دعوت کرد تا امسال هم نذورات خود را به حساب موکب واریز کرده و خادمان امام حسین (ع) را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر زائران یاری دهند.

جمالی در پایان گفت: عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) علاوه بر کمک‌های نقدی می‌توانند نذورات غیرنقدی خود برای مایحتاج مصرفی نظیر برنج، گوشت، روغن و ... را در اختیار خادمان خود در موکب احمدبن موسی (ع) قرار دهند تا بتوانیم به یاری خدا به بهترین نحو از زائران امام حسین (ع) پذیرایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار