مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور درگذشت عندليب مازندران را تسلیت گفت

ساری-مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشوربا صدور پیامی درگذشت ذاکر و پیرغلام با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مرحوم مغفور آقای حاج حسین قدوسی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۲۸۳۲۵
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور درگذشت عندليب مازندران را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مازندران در پی درگذشت پیر غلام دلسوخته دیار شرق استان مازندران ، مرحوم کربلایی حاج حسین قدوسی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»

خانواده بزرگوار و متدین قدوسی ، ستایشگران اهل بیت (ع) شهرستان بهشهر و مردم شریف ، عاشق و ارادتمند به اهل بیت (ع) شرق استان مازندران

درگذشت پیر غلام دلسوخته دیار شرق استان مازندران ، مرحوم کربلایی حاج حسین قدوسی موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.

بزرگ مردی ارزشمند و متعهد که افتخار زندگی دنیایی اش علاوه بر تقوا و دینداری، مهربانی، اخلاق نیکو، کسب روزی حلال، خدمت به مردم و عزاداران حسینی بوده است.

انسانی مؤمن، مداح، ذاکر و عاشق اهل بیت (علیهم السلام)که بخش اعظم عمر شریف خود را در جهت برپایی خیمه ی ابا عبدالله الحسین(ع) و سایر مراسمات دینی و اعیاد مذهبی سپری نمود که ان شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات الصالحات محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به حضور خانواده محترم، مردم شریف شهرستان بهشهر به ویژه هیئت های مذهبی و ستایشگران اهل بیت (ع) تسلیت عرض می نمایم.

برای شادی روح آن انسان مؤمن که در آستانه ایام شهادت ارباب بی کفنش به معبود پیوسته، رحمت و غفران واسعه الهی, هم نشینی با اولیاءالله و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

بلال زاهدی
سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان مازندران

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور درگذشت عندليب مازندران را تسلیت گفت

همچنین مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور هم با صدور پیامی درگذشت این پیرغلام را تسلیت گفت.

آن دل که ورا غم نپذیرد، عجب است
عاشق که از او جدا بمیرد، عجب است
ما عبد حسینیم و چنین آقایى
گر دست غلام خود نگیرد، عجب است
امام صادق علیه الصلاه و السلام :«مَن بَکی أَو أَبکی أَو تَباکی فی مُصیبهِ الحُسین حُرِّمَت جَسَدَهُ علی النار و وَجَبَت لَهُ الجَنَّه .»

انالله و اناالیه راجعون‌

درگذشت ذاکر و پیرغلام با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، مرحوم مغفور آقای حاج حسین قدوسی ره در آستانه ایام شهادت حضرت سیدالشهدا سلام الله علیه موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان که مداحی متواضع، مردمی، ولایتمدار و از ارادتمندان به شهدا بودند، به جهت سال‌های متمادی نوحه سرائی و مرثیه خوانی اهل بیت در هیئات سنتی ، مجامع الذاکرین و دیگر هیئات به درستی دِین خود را نسبت به اهل بیت خاصه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ادا نموده و به ترویج شعائر ائمه اطهار علیهم السلام و خاندان مکرم نبوی و ترویج محبت و عشق ورزی به ساحت مقدس آل‌الله علیهم السلام اهتمام بی‌شائبه داشتند و نوا‌های ایشان هیچ‌گاه از اذهان مردم شهرستان بهشهر و مردم دیار علویان نخواهد رفت؛ چون فرهنگ عاشورایی فراموش نشدنی است .

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان تاثر انگیز شیخ الذاکرین مرحوم قدوسی را به عاشقان حسینی، مداحان و پیرغلامان محترم استان مازندران ، خانواده مکرم و وابستگان محترم، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم. ان شاءالله اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مددکار وشفیع ایشان گردند.

مصطفی خورسندی
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار