خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در اردوی راویان پیشرفت خبر داد؛

فعال بودن بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان

فعال بودن بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان
دیدبان عنوان کرد: در حال حاضر، بیش از ۸۰ پروژه عمرانی، در حوزه سلامت استان فعال است، که این تنها بخشی از فعالیت ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین است. 
کد خبر: ۹۵۲۸۰۲۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در برنامه ای با عنوان «راویان پیشرفت»، ویژه رسانه ها، وضعیت پروژه های در حال ساخت دانشگاه در سطح شهر قزوین را با حضور محمدحسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، در معرض دید خبرنگاران قرار داد.

در پایان این برنامه، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: مسئولان، آگاه هستند که چشم‌ها، عملکردشان را پایش می‌کند. 

 عبدالله دیدبان افزود: این موضوع، از دلایلی است که همه باید کارِ خود را به بهترین شکل انجام دهند؛ زیرا این امر، می‌تواند امیدبخش افراد جامعه باشد.

فعال بودن بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت استان

مسئول حوزه سلامت استان قزوین گفت: در حال حاضر، بیش از ۸۰ پروژه عمرانی، در حوزه سلامت استان فعال است، که این تنها بخشی از فعالیت ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین است. 

وی با اذعان به اینکه خوشبختانه، در حال حاضر، هیچ پروژه متوقفی نداریم؛ گفت: در بسیاری از موارد، از جمله در شهرستانک و مشعل‌دار، موفق به تکمیل پروژه ها شده ایم.

این مسئول تأکید کرد: انتظار داریم که شورای شهرها از ما مطالبه داشته باشند، ولی در حال حاضر، در خیلی از شهرهای استان، نظیر معلم کلایه، دانشگاه، مطالبه تأمین زیرساخت‌ها برای مجموعه‌های سلامت را دارد.

 دیدبان با اشاره به اینکه پروژه‌ها، تنها بخشی از کارهای در حال اجرا در دانشگاه است، گفت: پروژه‌هایی داریم که هر چند از لحاظ ساختمانی، آماده هستند؛ اما باید زیرساخت‌های لازم، نظیر: آب، برق و گاز، توسط سازمان های ذیربط، فراهم شوند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاصی در تأمین منابع مالی نداریم و در برخی پروژه‌ها منتظر هستیم تا پیمانکار منابع مورد نیاز خود را اعلام کند.

استفاده از آخرین فناوری روز دنیا در زمینه آنژیوگرافی 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در جریان بازدید از پروژه مرکز آموزشی و درمانی ولایت، گفت: در حال حاضر دستگاه سیتی آنژیوگرافی، که دقیق‌ترین سیستم تشخیص گرفتگی عروق و احشا داخلی است، برای این مرکز از محل تخصیص اعتبارات بانک جهانی تهیه شده است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار