خبرهای داغ:

فرمانده سپاه کربلا: خواهران پاسدار پیشقراولان دفاع از انقلاب هستند / بسیج جامعه زنان مهم‌ترین و اثرگذارترین نقش را در جامعه دارد

کد خبر: ۹۵۲۷۸۹۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:- فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه خواهران پاسدار پیش‌قراولان دفاع از انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان مهم ترین و اثرگذارترین نقش را در جامعه دارد.
 

خبر

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا   در آئین اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل سپاه کربلا با اشاره به اینکه خواهران شاغل پاسدار در عرصه قرآنی فعال هستند، گفت:افتخار می کنیم و جای شکرگزاری است که فعالیت خواهران محترم پاسدار در حوزه قرآنی چشم گیر است و این  موجب دغدغه مندی در عرصه انقلاب می باشد.

سردار مسلمی با بیان اینکه خواهران در حوزه کار، ایثارگر و انقلابی گری نمره قابل ارزشمندی دارند، افزود: خواهران در مسائل انقلابی پیشرو هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه هرجا که انقلابی صورت میگیرد محور آن خواهران پاسدار هستند، ادامه داد: یکپارچگی، وحدت و انسجام در بسج جامعه زنان مثال زدنی است.

سردار مسلمی با تاکید براینکه خواهران پاسدار  پیش‌قراولان دفاع از انقلاب  هستند، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان مهم ترین و اثرگذارترین نقش را در جامعه دارد.

خبر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار