خبرهای داغ:

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک خبر داد برخورداری بیش از ۳۵۰۰ مددجو از خدمات بهزیستی اندیمشک

بیروم‌وند، گفت: اداره بهزیستی اندیمشک بیش از سه هزار و ۵۰۰ مددجو تحت پوشش دارد که از خدمات مددکاری و کمک‌های مالی مستمر و غیرمستمر برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۴۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

فرحناز بیروم‌وند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: اداره بهزیستی اندیمشک بیش از سه هزار و ۵۰۰ مددجو تحت پوشش دارد که از خدمات مددکاری و کمک‌های مالی مستمر و غیرمستمر برخوردار هستند.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک، افزود: یک مرکز اورژانس اجتماعی، یک پایگاه خدمات اجتماعی، پایگاه سلامت اجتماعی، هفت مرکز مشاوره، پنج کمپ ترک اعتیاد، ۶ مرکز مثبت زندگی، یک خانه سالمندان، یک مرکز شبانه روزی معلولان ذهنی بالای ۱۴ سال، ۶ مرکز روزانه آموزشی توانبخشی و ۲ مرکز سرپناه شبانه‌روزی اسکان کارتن‌خواب‌ها، از جمله مراکز فعال و تحت نظارت اداره بهزیستی اندیمشک به شمار می‌روند.

 

وی اذعان کرد: تکمیل و تحویل یک مسکن خانواده دارای ۲ معلولی، صدور مجوز و افتتاح یک مرکز مشاوره عمومی، صدور موافقت اصولی برای فعالیت ۲ کمپ ترک اعتیاد، از برنامه‌های اداره بهزیستی اندیمشک همزمان با هفته بهزیستی خواهند بود.

 

بیروم‌وند، تصریح کرد: در راستای گرامیداشت هفته بهزیستی، مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در خانه بهزیست در راستای تحقق اهداف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور در دو رده سنی ۱۵_۱۲ سال و ۱۸-۱۶ سال و معرفی تیم‌های برتر جهت بازی‌های استانی و کشوری، کارگاه‌های آموزشی به مناسبت روز جهانی منع کار کودکان با نصب بنر بر روی بیلبورد در حمایت از حقوق اطفال و نوجوانان و برنامه cbr با هدف شناسایی معلولین روستایی و ارائه آموزش‌های فردی، اجتماعی و اشتغالزایی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه امکان تحصیل رایگان ۷۷ دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاهی در سال گذشته فراهم شد عنوان کرد: ضیافت عید غدیر خم در کنار کودکان کار و خانواده آنها با همکاری بنیاد برکت در تالار سلطان قلب‌ها و همچنین ایستگاه شادی کودکان و نوجوانان به مناسبت در مرکز شهر برگزار شد.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک، خاطر نشان کرد: همایش سه روزه پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خیابان پیل پا برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار