خبرهای داغ:

قوام بخشیدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه/مردم نهاد بودن ستاد و کسب موفقیت با حضور مردم

شاهرود_ دبیر ستاد فریضتین استان سمنان گفت: ستاد فریضتین تصدی گر نیست تولید گر هست و مطالبات مردم را مورد حمایت خودش قرار می‌دهد و حمایت حداکثری از آمر به معروف وحقوق عامه و قوام نظام و استحکام آن.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۳۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

قوام بخشیدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه/مردم نهاد بودن ستاد و کسب موفقیت با حضور مردمبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام محسن انصاری نیا دبیر ستاد فریضتین استان سمنان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی حوزه علمیه ثقلین این شهر با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب جامعه امروز محصول نگاه لیبرالی است و نه محصول نظام، افزود: رئیس جمهور‌های قبلی نگاه حضرت آقا و امام امت جامعه را در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نداشتند و طی این سال‌های اخیر به همین خاطر موضوع عفاف و حجاب در جامعه کمرنگ شده است.
او افزود: در موضوع عفاف و حجاب این خروجی که در جامعه می‌بینیم محصول بچه‌های انقلاب و دلسوزان و دغدغه‌مندان نیست، اما با همه این اوصاف وقتی جامعه ایرانی با جوامع غربی مقایسه می‌شود، نشان می‌دهد که زنان ما خیلی عفیف‌تر از زنان جامعه غربی هستند.
دبیر ستاد فریضتین استان سمنان، گفت: مصادیق امر و نهی را در حضیض و موارد پایین دستی خلاصه نکنیم و فوریت نظام عفاف و حجاب است، اما اولویت در بحث توحید و عدالت است.
او ادامه داد: ما به عنوان ستاد فریضتین بایستی کمک کنیم راندمان مسئولین جمهوری اسلامی ایران بالا برود و گفتمان جهت گیری اصلی ما در ستاد فریضتین، مطالبه از مسئولین مثل مبحث عدالت، مقابله با تبعیض ویژه خواری و فساد جز راهبرد‌های اصلی ماست.
انصاری نیا با تاکید بر مردم نهاد بودن ستاد و مردمی بودن آن و کسب موفقیت با حضور مردم، گفت: ستاد فریضتین تصدی گر نیست تولید گر هست و مطالبات مردم را مورد حمایت خودش قرار می‌دهد و حمایت حداکثری از آمر به معروف وحقوق عامه و قوام نظام و استحکام آن و در یک کلام این دو فریضه را بایستی قوام ببخشیم به معنای عام و خاص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار