خبرهای داغ:

حجاب یکی از اصولی‌ترین و نمادی‌ترین موضوع در دین است

شاهرود_ فرماندار ویژه شاهرود گفت: حجاب یکی از اصولی‌ترین و نمادی‌ترین موضوع در دین است و علی رغم تلاش دشمنان مردم ثابت کردند به برکت خون شهدا، پشتیبان و حامی نظام از زمان شکل گیری تاکنون هستند.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۲۸
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

حجاب یکی از اصولی‌ترین و نمادی‌ترین موضوع در دین استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی حوزه علمیه ثقلین این شهر با خیرمقدم با تاکید بر اینکه همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان موظفند مصوبات این ستاد را اجرا نمایند، با اشاره به اینکه حجاب یکی از اصولی‌ترین و نمادی‌ترین موضوع در دین است، گفت: علی رغم تلاش دشمنان مردم ثابت کردند که به برکت خون شهدا، پشتیبان و حامی نظام از زمان شکل گیری چه در دفاع مقدس و چه در موضوعات مختلف بوده و همیشه پیروز میدان بودند.
او با اشاره به جلسات برگزار شده در فرمانداری در خصوص عفاف و حجاب، افزود: در این کارگروه سیاست‌ها و تکالیفی را به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده و تکلیف سازی برای دستگاه‌ها انجام می‌شود و تاکنون ۹ جلسه در موضوع عفاف و حجاب برگزار که محور اصلی این جلسات و برنامه‌ها سپاه و بسیج بوده و ما در شهرستان با این پدیده خطرناک و پیچیده روبرو هستیم که شدت آن بیشتر است و مرز جغرافیایی خاصی ندارند.
جلالی با تاکید بر اینکه قاعدتاً باید اقدامات فرهنگی خوبی در راستای فرهنگ عفاف و حجاب شکل بگیرد، با اشاره به جلسات برگزار شده مصوباتی برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش انجام که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه شهرستان تاکید کرد: تمامی محتوای برنامه‌هایی که از این به بعد قرار است در سطح شهرستان اجرا شود، هم تولید محتوا و هم نظارت با سپاه ناحیه می‌باشد و کسی حق دخالت در محتوای برنامه‌ها را ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار