در آستانه ماه محرم؛

گردهمایی هیئات مذهبی در آستانه ماه محرم در دهلران

در آستانه ایام محرم و مراسمات عزاداری و سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام، گردهمایی هیئات مذهبی شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۶۱۹
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران در این نشست، به ایام محرم و هم افزایی برای باشکوه برگزار شدن مراسمات محرم تاکید و افزود: حرکت در مسیر امام حسین (ع) بر همه واحب است و باید حضور مردم بیش از پیش باشد و آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در مراسمات ویژه مد نظر باشد و جهاد تبیین در همه حوزه‌ها و عفاف و حجاب و جوانی جمعیت سرلوحه کار باشد.

 امام جمعه دهلران دراین آئین
گفت: مراسمات امام حسین (ع) در هرجایی گرم و پرشور است  و در ایام محرم حتما با توجه به اهانت‌ها به ساحت مقدس قرآن بحث قرائت قرآن قبل از شروع مراسم و از طرفی بحث رعایت حجاب و عفاف مد نظر باشد.

موسوی بر وحدت هیئت‌های مذهبی و فضاسازی فرهنگی در سطح شهر توسط شهرداری‌ها و اصناف تاکید و بر رعایت ساعت شروع و پایان مراسم تاکید و گفت:رهبر معظم انقلاب بر جذب جوانان در مساجد و هیئت‌ها تاکید دارد و این مهم باید ویژه مورد توجه هیئت‌ها قرار گیرد.

وی از مسئولان استانی خواست دهلران بعنوان یکی از محوری‌ترین و پرتردد‌ترین محور‌های اربعین در همه حوزه‌ها ویژه و توجه کنند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهلران هم بر استفاده از مداحان داری مجوز در مراسمات عزاداری ورعایت بهداشت در توزیع نذورات تاکید کرد.

۱۶۵ هئیت مذهبی در شهرستان دهلران فعال می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار