خبرهای داغ:

مداحان پیش قراول حرکت بزرگ فرهنگی عاشورایی در کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان : یک رزمایش بزرگ عاشورایی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد که مداحان پیش قراول این حرکت بزرگ فرهنگی پایدار هستند که مبنای دیگر حرکات فرهنگی هم هست.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۴۶
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

 

مداحان پیش قراول حرکت بزرگ فرهنگی عاشورایی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم پیشواز ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و آیین بزرگداشت روز بسیج مداحان ۱۴۰۲ در گلزار شهدای اهوازدرمحل یادمان شهید سردارعلی هاشمی گفت که یکی از دلایل این حضور و گردهمایی آن است که یادامام حسین (ع) و یاران وی زنده بماند.

 

او به مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) یادآور شد که باید قدر این دوران را بدانند زیرا بی بدیل و بی نظیر است و آنچه باید به آن اهمیت داده شود تدوام این کار و محصور نشدن در یک مقطع است.

 

سردار شاهوار پور افزود: امام حسین (ع) با انقلاب خود به تاریخ فهماند در هر دوره‌ای دین مورد تهدید و تعرض قرار گرفت باید همه پای کار بیایند و از آن دفاع کنند؛ در قرآن نیز ۲ فریضه اساسی امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (ع) خوزستان حادثه کربلا را سرمایه عظیم انسانی دانست و گفت: یکی از مهم ترین اهداف این حرکت مبارزه با ظلم بود‌ و امروز آن ستمگر عالم استکبار جهانی است که در برابر آن جمهوری اسلامی ایران است و بسیاری از کشورهای مستضعف نیز آن را پشتوانه خود می دانند.

 

وی شرط مبارزه با ظلم و ستم را زنده ماندن شعائر حسینی عنوان کردو سپس ادامه داد: یک رزمایش بزرگ عاشورایی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد که مداحان پیش قراول این حرکت بزرگ فرهنگی پایدار هستند که مبنای دیگر حرکات فرهنگی هم هست.

 

سردار حسن شاهوار پور اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که این روزها جامعه ما با آن دست به گریبان است، بی غیرتی و بی حجابی است که اگر حیا از زنان و غیرت از مردان گرفته شود مردم ایران دیگر هیچوقت عزت نخواهتد یافت و باید در برابر دشمنان کرنش کنند.

 

وی متذکر شد که اگر برادران و خواهران ما از مکتب امام حسین(ع) فاصله بگیرند دیگر مردان بزرگی همچون سرداران شهید دوران جنگ رشد نخواهند کرد، زیرا از دامن زن، مرد بزرگ پرورش می یابد.

 

فرمانده سپاه خوزستان گفت: توقع این است که در سراسر استان با تجمعات فرهنگی و حرکات پر شور این حرکت عظیم گسترش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار