خبرهای داغ:

رویداد هزار نفری دختران حاج قاسم در شهرکرد آغاز شد

شهرکردا- دورهمی هزار نفری دختران حاج قاسم با عنوان دختر خاله‌ها با محوریت الگوی زیست عفیفانه دختر مسلمان ایرانی در شهرکرد عصر شنبه آغاز شد و تا ۲۶ تیرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۹۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج- مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم گفت: دختران پیشران حرکت جامعه هستند.

با اشاره به اینکه ایران عزیز ما به برکت حرکت بانوان به خصوص نسل نوجوان وجوان برقرار است و به سرمنزل خواهد رسید، گفت: دختران امروز به دنبال ایجاد فرصتی برای نشان دادن توانمندی های خود هستند.

 نسل امروز ما حاج قاسم و پیشرفت‌های هسته‌ای را دیده و آماده و مهیای کمک به پیشرفت کشور است.

سعیدی نژاد گفت: دختران حاج قاسم قرار است با تاسی از رویکرد مردمی، جهادی و انقلابی حاج قاسم جایگاه خود را پیدا کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دختران حاج قاسم قرار است جریان اسوه‌های فردا باشند و باید این مسئله را جدی بگیرند.

وی به برنامه دورهمی دختران حاج قاسم اشاره کرد و افزود: هدف این دورهمی این است که حواسمان باشد دختر امروز در اوج توانایی و استعداد است و باید فرصت برای زندگی درست و سعادتمندانه برای وی فراهم شود.

این مسئول گفت: یکی از حلقه‌های گمشده جامعه، نبود فرصت و فضا برای اوقات فراغت و شاد زیستن دختران است و باید محفل‌هایی فراهم شود تا با هم سن و سال‌های خودشان زندگی خوب داشته باشند و از تجربیات در گروههای رفاقتی و همسالان خود استفاده کنند.

سعیدی نژاد افزود: گروه‌های هم سالان واقعیتی است که در آن زندگی می‌کنند و انواع تجربیات در آنجا شکل پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دختران امروز فردای کشور را می‌سازند، گفت: کسب مهارت در سنین نوجوانی و جوانی فرصتی برای خودکفایی و نقش آفرینی تخصصی و اقتصادی در آینده است.

ارسال نظرات