در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی اردبیل با حضور استاندار اردبیل در سالن ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۸۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید حامد عاملی روز پنج شنبه در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی در سالن ولایت استان اردبیل که در چهارچوب کنگره سراسری سه هزار و 400 شهید استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مقام و درجه شهدا در اعلی علیین است و نیازی به مجالس و یادواره‌ها ندارند بلکه این ما هستیم که در این یادواره ها از محضر شهدا درس می‌گیریم.

وی اضافه کرد: این کلاس‌های درس برای این است که بدانیم شهدا چه راه و مسیری را طی کردند که خداوند مدال پرافتخار شهادت را به آنها عطا کرد و ما برای عاقبت بخیری و سعادت چه راهی را باید طی کنیم.

استاندار اردبیل اضافه کرد: شهدا در این دنیا هرچه داشتند را رها کردند و بین زندگی این دنیا و راهی که خداوند مقدر کرده به عهد و وعده الهی عمل کردند.

عاملی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و رویکرد قدرت‌های جهان در قبال این انقلاب اظهار کرد: انقلاب عظیمی که در سال ۱۳۵۷ در ایران رخ داد به دنبال این بود که با بی‌عدالتی مقابله کند و طاغوت را مضمحل کند. برای همین تمام کسانی که در مقابل این ارزش‌ها بودند، جمع شدند و هرکاری از دستشان برمی‌آمد کردند تا در مقابل انقلاب اسلامی مانع تراشی کنند.

وی در ادامه مبارزه با طاغوت را یک روش ، رفتار و باور عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مستمر است بنابراین امروز هم باید در مبارزه با طاغوت باشیم و با هر فکر، اندیشه ، زندگی و رفتاری که از آن بوی طاغوت و بی‌عدالتی می‌آید، مقابله کنیم.

مقام عالی دولت در استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه شهادت ثمره سبک زندگی مجاهدانه است،اظهار کرد: مسیر شهدا مسیر ایثار و خدمت‌گذاری واقعی به مردم است و ما باید از شهدا الگو بگیریم و اجازه ندهیم این مسیر متوقف شود.

استاندار اردبیل جهاد را یک مسیر مستمر عنوان کرد و گفت: از نظر شهدا بالاترین مقام عبودیت این است که انسان از هر چه در دنیا هست، جدا شود.

وی با بیان اینکه عزت و ذلت انسان دست خداست، گفت: اینکه تمام فکر و ذکر ما مسائل مادی باشد و تلاش کنیم در این چهارچوب مادی، اطراف خود را درست کنیم و یا مطلبی بگوییم و بنویسیم همه اینها مسیر غلط و انحرافی است.

عاملی با قدردانی از دست اندرکاران کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان رزمندگان و مجاهدان عرصه تولید هستند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

استاندار اردبیل گفت: کارگران با وجود تمام مسائل و مشکلات با نقش آفرینی در عرصه تولید جهاد می کنند باید دستشان را ببوسیم و قدرشان را بدانیم و امروز همه وظیفه دارند از کارگران حمایت کنند تا چراغ تولید در کشور و استان روشن بماند.

وی در ادامه وضعیت بخش تولید را رو به بهبود و توسعه ارزیابی کرد و گفت: اگر برنامه‌هایی که تدوین شده است را به سرانجام برسانیم اردبیل در سه سال آینده در مسیری رشد و توسعه اقتصادی و تولید ثروت پایدار قرار خواهد گرفت و با همت و تلاش جمعی و دعای خیر شهدا این مسئله محقق خواهد شد.

ارسال نظرات