اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان اردبیل با حضور خانواده معظم شهدای منتسب به جامعه کارگری و جهادگران عرصه کار و تولید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۶۲
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،اجلاسیه شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس علیه السلام استان با حضور خانواده معظم شهدای منتسب به جامعه کارگری جهادگران عرصه کار و تولید و مسئولبن دستگاههای اجرایی استان با برنامه‌های متنوع برگزار گردید.

مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان اردبیل با بیان اینکه پس از برگزاری یادواره‌های پایگاهی ،حوزه ای،خانگی، شهرستانی در سال ۱۴۰۱ و پیش اجلاسیه های شهرستانی در سه ماهه اول ۱۴۰۲،اجلاسیه نهایی ۱۸۷ شهیدخدوم جامعه کارگری و کارفرمایی استان در راستای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان درصبحگاه روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۲ درسالن ولایت برگزار گردید.

سرهنگ عزیز نظرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی گفتند: تکریم شهدای برخی اقشار از جمله شهدای کارگری ارزش مضاعف دارد زیرا در همه‌ حوادث دوران انقلاب اسلامی، مقابله با گروهک‌ها و دفاع مقدس، کارگران باغیرت و بصیرت در صحنه حاضر شدند. وی افزود: جامعه کارگری استان اردبیل در دوران دفاع مقدس ۱۸۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی هدف از برگزاری این اجلاسیه ها را زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب دانست. و افزود: راه این عزیزان درعرصه سرافرازی ایران اسلامی را دنبال خواهیم کرد و جنگ اقتصادی را که دشمن طی سال‌های اخیر به ما تحمیل نموده را با کار مضاعف و تلاش جهاد گونه در عرصه تولید و خودکفایی به فرصتی برای رشد و توسعه همه جانبه رقم خواهیم زد.

سرهنگ نظرزاده با اشاره به ویژگی‌های شهدای جامعه کارگری عنوان کرد: از ویژگیهای شهدای کارگری معرفت و ایمان، استقامت و ایستادگی، رزق و روزی حلال است که توجه به این ویژگی‌ها بسیار مهم است. در این اجلاسیه ضمن سخنرانی سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان و سید حامد عاملی استاندار برنامه‌های متنوع از جمله اجرای زنده سرود ملی توسط رزم نوازان سپاه استان ، پخش کلیپ ،دکلمه و مداحی ،از تمبر یادبود و کتاب زندگینامه شهدای کارگری رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار