فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: در اربعین امسال باید برنامه‌های فرهنگی بصورت ویژه دنبال شده و نیازمند تحول در این بخش هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۶۹۳۷
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج, سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در جمع روحانیون و مبلغان بسیجی استان گفت: جنگ ترکیبی دشمن که از آن به جنگ شناختی یا هیبریدی هم یاد می‌شود، برنحوه تغییر نگرش مردم به مسائل متمرکز است و با سرعت بالا در همه عرصه ها و زمان ها دنبال می‌شود و دارای ابعاد جنگ روانی ، اطلاعاتی ، اقتصادی ، دیپلماسی و نظامی است.

 

وی افزود: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نیاز هست که در همه عرصه ها و زمان ها حضور مستمر داشته باشیم و فرصت برنامه ریزی از دشمن را بگیریم. در این زمینه برگزاری مراسمات بزرگ اخیر نظیر جشن غدیر و اجتماع مدافعان حریم خانواده و جلسات هم اندیشی تأثیر گذار هستند.

شاکرمی تاکید کرد: یکی از بسترهایی که دشمن از آن بهره گیری می کند عدم آگاهی و شناخت کافی است و روحانیون عزیز با جهاد تبیین به عنوان مهمترین وظیفه دینی می‌توانند با جنگ شناختی دشمن مقابله کنند.

وی افزود: اربعین یک کنگره بزرگ و نمایش ارادت به خاندان عصمت و طهارت و پیمان محکم با ولایت فقیه است که در این زمینه هرچه تلاش کنیم بازهم کم است و این نمایش هر سال باید باشکوه‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام اظهار داشت: کار فرهنگی که بصورت هدفمند از سال گذشته آغاز شد بایستی در اربعین امسال بصورت ویژه و با جدیت دنبال شود چرا که مهمترین موضوع در اربعین بحث کار فرهنگی است.

شاکرمی با اشاره به مسائل استان بیان کرد: مدیران در استان ایلام به صورت شبانه روز پای کار بوده و همین امر باعث شده امید در دل مردم بخصوص محرومان و مستضعفان زنده شود، البته در برخی جاها هم با کاستی های مواجه هستیم که لازم است مدیران ارشد استان به آن توجه و اگر نیاز به برکناری افراد هست آن را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار