خبرهای داغ:
در بیانیه مدیر حوزه علمیه خواهران فارس آمده است:

حجاب و عفاف همواره بخش عمده‌ای از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده است/ امنیت و سلامت کافی در جامعه، تنها با حفظ حجاب و عفاف میسر است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۵۱
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْن‏...»؛ سوره احزاب ،آيه ۵۹
حجاب و عفاف همواره بخش عمده ای از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده است زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک کرده و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی پرداخته و قرب الهی را نصیب انسان می‌کند.
تنها با وجود عفاف و حجاب اسلامی در بستر روابط اجتماعی است که می‌توان انتظار داشت جامعه از امنیت و سلامت کافی برای برقراری اخلاق الهی و شکوفایی فضائل انسانی برخوردار شود.
امروز وظیفه تمام نهاد ها و مسئولین است تا با اقدامات خویش مانع از گسترش فحشاء در کشور شوند و شاخص حجاب در جامعه اسلامی را ارتقاء دهند.
حوزه علمیه خواهران استان فارس با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از زنان تمدن ساز و آزاد اندیش ایران اسلامی می‌خواهد جهت خنثی کردن توطئه های دشمن با اهتمام به رعایت پوشش اسلامی،الگوی مناسبی از هویت دینی و معنوی را به جهان نشان داده و در سایه حجاب و عفاف به سوی هدف متعالی خلقت خویش و قرب الهی قدم بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار