خبرهای داغ:

آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان از برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در این استان با حمایت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۶۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

آغاز مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه‌های مختلف ورود کرده و تحول و توانمندسازی محلات را از طریق ایجاد خانه‌های احسان در دستور کار قرار داده است.
وی با بیان اینکه ۱۰ خانه احسان در استان سمنان راه‌اندازی شده است که در زمینه تحول و توانمندسازی محلات در ابعاد مختلف از جمله اشتغال، درمان، فرهنگ، آموزش مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: مهم‌ترین وظیفه ستاد و دستگاه‌های خدمت‌رسان در این طرح، پای‌کار آوردن مردم برای حل مشکلات و معضلات موجود در محله است.
احمدی با اشاره به اینکه قرارگاه توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هر ساله اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در راستای شناسایی استعداد‌های فوتبالی، ایجاد شادی و نشاط و پُر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در محلات حاشیه شهر‌های می‌کند، تصریح کرد: هدف اصلی از این‌گونه اقدامات یاری دادن محلات حاشیه و کم برخوردار شهر‌ها است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه این مسابقات در ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات به مناسبت ایام عید غدیر برگزار شد و تا پایان تیرماه تیم‌های اول هر شهرستان در مرحله استانی به رقابت می‌پردازند و تیم‌های اول استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
احمدی، ضمن اشاره به حمایت کامل قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی از این طرح خاطرنشان کرد: بخش قابل توجه هزینه‌های برگزاری توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تأمین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار