انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با دانشگاه خوارزمی کرج

تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی معاونت علمی و پژوهشی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و دانشگاه خوارزمی انعقاد شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۷۶
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و دانشگاه خوارزمی با حضور مسئولین ارشد هر دو نهاد، ضمن بررسی موارد و مصادیق بیشتر همکاری، تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی انعقاد کردند.
دکتر محمد دلنواز سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی استان البرز، با بیان اینکه همکاری‌های مشترک سپاه ناحیه امام سجاد (ع) و این دانشگاه در حوزه‌های مختلف کاملاً محسوس است، عنوان کرد: نقش علم و دانش در عزت و قدرت کشور بی بدیل است.
وی افزود: توسعه پژوهش‌های کاربردی و ارتباط سازمان‌ها و مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین ضرورت‌های جامعه اسلامی است.
وی تصریح کرد: باید بین دانشگاه و سازمان‌ها به عنوان کانونی مناسب برای کسب خودکفایی و مبدأ تحولات، ارتباطی نزدیک و متقابل برقرار شود.
سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه این نهاد پیش از این نیز تفاهم نامه‌های متعددی را با دانشگاه داشته است، بر جهش همکاری‌های علمی و پژوهشی و حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز استان یا کشور تاکید کرد.
دلنواز حمایت از عناوین و اولویت‌های تحقیقاتی مورد نیاز، بررسی پروژه‌های تحقیقاتی پیشنهادی دانشگاه، حمایت از طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به رسمیت شناختن حق و حقوق مادی و معنوی دانشگاه در خصوص نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک را از جمله تعهدات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در راستای این تفاهم نامه برشمرد.

خبرنگار بسیجی:سپیده بهرامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار