خبرهای داغ:

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دختران ایران زمین نماد استعداد، ادب و متانت هستند

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
دختران ایران زمین نماد استعداد، ادب و متانت هستند
مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دختران ایران زمین بی نظیر و دارای استعداد و نماد ادب و متانت هستند.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۳۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- خبرگزاری بسیج: عاطفه خادمی در برگزاری رودیداد فرهنگی «دا ۲» که اولین مرحله آن سال گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد فرهنگی جلوه‌هایی از استعداد های دختران جوان کشورمان به نمایش درآمد که جای قدردانی دارد.

دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دومین مرحله رویداد دا امسال با عنوان هنر در تهران برگزار شد، ‌افزود: هنرجویان هنرستان ها دخترانی بی نظیر و دارای استعدادهای منحصر بفردی هستند که باید مورد حمایت بیش از این قرار گیرند.

وی ادامه داد: با برگزاری این رویداد فرهنگی سعی کرده ایم تا به وظیفه خود در وزارت ارشاد عمل کرده و سبب پرورش استعداد های دختران ایران زمین شده و با ایجاد انگیزه آنان را به فراگیری هرچه بیشتر علم و دانش ترغیب کنیم.

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با طراحی زیر ساخت در قالب یک پتلفرم شرایطی را فراهم کرده ایم تا دختران کشورمان طی یک سال با فعالیت در عرصه های مرتبط مهارت و تجربه با هم به دست آورند.

خادمی با بیان اینکه دختران کشورمان سفیران ما در حوزه های مربوطه خود هستند، ‌ گفت: امیدورام با توجه به شرایط موجود و فضای ایجاد شده تمامی دختران کشورمانه با رویداد فرهنگی دا آشنا شوند.

دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از برگزار کنندگان رویداد فرهنگی «دا ۲» اظهار داشت: دختران کشورمان بخش عظیمی از مسئولان آینده این آب و خاک هستند، بنابراین باید بیش از این مورد هدایت و حمایت قرار گیرند و در این ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشران این حرکت عظیم خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار