خبرهای داغ:
در گفتگو با بسیج اعلام شد:

قهرمانی تیم تیراندازی تفنگ بادی و نایب قهرمانی تیم کاراته بسیج سپاه فجر فارس در مسابقات قهرمانی بسیج کشور

مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس از قهرمانی تیم تیراندازی تفنگ بادی و نایب قهرمانی تیم کاراته بسیج سپاه فجر فارس در مسابقات قهرمانی بسیج کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۱۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

سرهنگ پاسدار محمدهادی درودمند مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، از قهرمانی تیم تیراندازی تفنگ بادی و نایب قهرمانی تیم کاراته بسیج سپاه فجر فارس در مسابقات قهرمانی بسیج کشور که در شهر همدان در حال برگزاری است خبر داد و اظهار داشت: این تیم، قبل از این دوره از مسابقات، ده روز تمرین فشرده داشت.

وی با یادآوری اینکه مسابقات تیراندازی و کاراته استانی در 9 تیرماه در شیراز برگزار شد، تصریح کرد: 9نفر در رشته کاراته و 7نفر در رشته تیراندازی منتخب مسابقات استانی بودند که به این مرحله از مسابقات اعزام شدند.

به گفته درودمند، تربیت بدنی سپاه فجر، با تشکیل تیم کوهنوردی بانوان، این تیم را هم به مسابقات کشوری فتح قله که در 22تیرماه در تهران برگزار می شود، اعزام می کند.

وی، از دیگر فعالیت های تربیت بدنی سپاه فجر فارس را برگزاری مسابقات والیبال برادران پایور سپاه استان، و شناسایی افراد برتر جهت تشکیل تیم والیبال استانی و اعزام به مسابقات کشوری پایوران که در اواخر تیرماه برگزار می شود، عنوان کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس گفت: مسابقات استانی انتخابی دختران و همسران پاسدار جهت شرکت در مسابقات کشوری در 7رشته والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، هفت سنگ، آمادگی جسمانی و دارت در حال برگزاری است.

درودمند با اشاره به شرکت 120 نفر از همسران و دختران پاسدار در این مسابقات استانی، ادامه داد: در دهه امامت و ولایت هم تربیت بدنی سپاه فجر 67 برنامه در موضوعات مختلف ورزشی برگزار کرده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه های تابستانی تربیت بدنی سپاه فجر، افزود: برای تابستان، طرح اوقات فراغت بسیج و مساجد را در دست داریم که در موضوعات مختلف ورزشی و استفاده از امکانات و سالن های موجود در حال اجراست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار