خبرهای داغ:

جهاد تبیین (غدیر شناسی) با حضور کارکنان اداره آب و فاضلاب شمال شرق رامهرمز

کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان رامهرمز در جلسه ای با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به موضوع مهم غدیر و اهمیت و جایگاه ولایت فقیه پرداختند.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۳۱
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز؛ حجت‌الاسلام یونس زکویان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز که در این جلسه بعنوان سخنران حضور داشت، در بزرگداشت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت عید سعید غدیرخم که در محل اداره آب و فاضلاب رامهرمز برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت موضوع حج که در حال برقراری است، اظهار کرد: عید قربان هم برای حجاج و هم سایر مسلمانان جهان دارای اهمیت و دارای اعمالی است که باید به این عید مهم اهمیت داده و به فقرا توجه کنیم.

 

وی اهمیت و ارزش غدیر را در یک جمله بیان کرد و افزود: عید غدیر تدوام‌ نهضت نبوی است.

 

ایشان در این خصوص تصریح کرد: در شان حضرت علی (ع) و اهمیت عید غدیر به عنوان عید الله اکبر آیه نازل شده از این رو همه وظیفه داریم تا برای نشر پیام غدیر به خصوص در بین دیگر مذاهب و جوانان و نوجوانان اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

وی در مورد برگزاری آیین جشن و همچنین اطعام مومنان در روز عید غدیر و روایاتی که در این رابطه آمده است سخن گفت و ادامه داد: ما باید تمام ظرفیت ها را پای کار بیاوریم تا اسلام و قرآن و اهمیت غدیر را آنگونه که هست بیان کنیم، چون بسیاری از افراد و پیروان دیگر مذاهب از اهمیت غدیر و احادیث و روایاتی که اهل سنت در رابطه با غدیر و ولایت امیرالمومنان علی (ع) دارند، اطلاعی ندارند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رامهرمز اذعان کرد: یکی از دلایل مظلومیت آقا امیرالمومنین (ع) این است که وجود ایشان را که دریای با عظمتی است را معرفی نکرده ایم و از این رو همه باید تلاش کنیم تا اهمیت غدیر و ولایت امیر المومنان علی (ع) را برای نسل های مختلف جامعه تبیین کنیم و برای شروع نیز باید از خانواده ها، مدارس و ادارات و... این اقدام صورت گیرد.

 

پایان این مراسم با مولودی خوانی در وصف غدیر،(دهه امامت و ولایت) با صدای مداح اهل بیت جمالدین شیخی اعلام شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار