خبرهای داغ:

معجزات غدیر ،زمان و مکان و بزرگ و کوچک نمی شناسد

برکت ایام الله دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر، حتی کودکان و نونهالان را نیز به میدان می آورد و از آنجایی که این محبت با خون و جان شان آمیخته شده ، گاهی اوقات کودکان از بزرگترها در ایجاد انگیزه و امید در جامعه گوی سبقت را می ربایند.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۲۱
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ همزمان با ایام الله دهه ولایت و امامت و در کنار همه ویژه برنامه ها و ابراز محبت ها و تجدید بیعت های مردان و زنان ، پیر و جوان بزرگ و کوچک در شهرستان خرمشهر، شاهد اقدام بسیار ارزشمندی در بیمارستان حضرت ولیعصر"عج" فرخشهر بودیم که از زبان مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، این اقدام جالب توجه را برای مخاطبین عزیز خبرگزاری بسیج یاد آور می شویم.

 

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان خرمشهر گفت: صبح امروز دو کودک خَیّرِ خرمشهری به نام های (ساحل و صدف) به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور در بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) و اهدای عروسک های دست ساز و توزیع شیرینی و شکلات، دلِ کودکان بیمار همسن و سال خود را شاد نمودند.

 

وی افزود این کار قشنگ و ارزشمند ضمن اینکه موجب خوشحالی وشادمانی کودکان بیمار بستری در بیمارستان شده بود، اشک شوق بر دیدگان بزرگترها، همراهان بیماران و پرستاران و پرسنل حاضر در بخش جاری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار