خبرهای داغ:

نوجوان بسیجی که به ۴ نفر حیات دوباره بخشید

نوجوان ۱۱ ساله بسیجی عضو پایگاه مقاومت امام سجاد ع روستای کوشکسار بخش سیمکان جهرم، با اهدای اعضایش به ۴ بیمار، جانی دوباره بخشید.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۹۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر قهرمان بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: این نوجوان ۱۱ ساله سیمکانی در تاريخ ۷ تیرماه ۱۴۰۲ بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی می شود كه در اقدامی خداپسندانه با رضايت خانواده آن مرحوم، اعضايش به چهار بيمار نيازمند به عضو، اهدا شد.

سهیلا سامانی مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز گفت: كبد این نوجوان که از خانواده سادات است به خانمی ۳۶ ساله اهل سمیرم، يك كليه وی به آقايي ۲۱ ساله اهل مرودشت، كليه ديگر مرحوم به آقایی ۱۴ ساله اهل مشهد و پانکراس به آقایی ۲۹ ساله اهل مرودشت در بيمارستان پيوند اعضاء شيراز، اهداء و پیوند گرديد.

دکتر بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم و طلب غفران و رحمت الهی برای وی ، از حرکت زیبا و انسان دوستانه این خانواده عزیز، قدردانی نمود.

محمد نصیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) بخش سیمکان نیز ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: سید محمد از نوجوانان بسیجی و پای کار نظام بود که به همراه پدر گرانقدرش در برنامه های بسیج شرکت می کرد.

وی در پایان گفت: ضمن اینکه این حادثه بسیار غم انگیز بود اما در دهه امامت و ولایت سیدی از نسل امیرالمومنین (ع)، با اهدای اعضای خود جانی دوباره به بیماران دریافت کننده عضو بخشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار