خبرهای داغ:

مهمونی ویژه یک کیلومتری عاشقان امام علی (ع) در بهبهان

ویژه برنامه جشن باشکوه عید سعید غدیر خم (مهمونی یک کیلومتری ) و اطعام بیش از ۱۴ هزار نفری مردم شهرستان بهبهان با حضور مردم و مسئولین برگزار گردیده است‌.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۱۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: هفتمین سال طرح بزرگ ضیافت علوی در بهبهان امسال هرچه باشکوه تر و متفاوت از سالیان گذشته برگزار با سنگ تمام گذاشتن مردم شهرستان در این ضیافت بزرگ علوی و جشن بزرگ مهمونی یک کیلومتری همراه بوده است .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در این خصوص با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم بیان نموده؛ جشن با شکوه خانوادگی و مردمی عید سعید غدیر به عشق آقا امیرالمومنین علیه السلام با شرکت و حضور پرشور مردم شهرستان بهبهان برگزار گردیده، در ادامه وی افزود بیش از ۸۰ موکب توسط ادارات سازمان های دولتی ، مساجد ،پایگاه های مقاومت بسیج و مردمی برپا گردیده است واز مهمانان شرکت کننده در این جشن پذیرائی بعمل آورده اند . 

در پایان قاسمی خشاب افزود بیش از ۵۰۰نفر از خادمین آقا امام علی علیه السلام مشغول خدمات رسانی در پخت اطعام ۱۴ هزار نفری مردم شهرستان و انجام امور برپایی مواکب و این جشن باشکوه خدمات ارائه داده اند .

 

جشن باشکوه مهمونی یک کیلومتری همراه با اجرای برنامه های متنوع سُرور شادی ، مولودی خوانی، نور افشانی ،گروه سرود،سخنرانی مهمان ویژه از کشور سودان دکتر محمد النور السودانی مبلغ بین المللی شیعه و دیگر برنامه ها همراه بوده است .

 

در این مراسم دکتر محمد النور السودانی اهل تسننی که به عشق آقا امیرالمومنین علیه السلام شیعه شده است ، با محوریت ولایت پذیری و پذیرش ولایت آقا امیرالمومنین علیه السلام صحبت نموده و از تبییعت از مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی جوانان را دعوت نموده است .

دکتر محمد النور السودانی در ادامه سخنان خود از برتری جوانان شیعه بخصوص جوانان ایرانی در فتح قله های علمی در دنیا بیانات خود را ارائه نموده است.

در ادامه مراسم برنامه های شاد و متنوعی همچون مجری گری توانمد آقای بهزاد خیراللهی از صداوسیما استان خوزستان و اجرای موسیقی زنده توسط امیرحسین اسکندری هنرمند برنامه عصر جدید اجرا گردیده است .

جشن باشکوه مهمونی یک کیلومتری و ضیافت بزرگ علوی برای هفتمین سال متوالی به همت جوانان پایگاه مقاومت بسیج سید فقیه ، حوزه شهید بقایی ،مجموعه فرهنگی ماوا و با مشارکت خیرین، مردم عزیز شهرستان بهبهان، ادارات و سازمان های دولتی برگزار گردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار