خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

حمایت از مظلومان، درس مکتبی ملت ایران از سیره امیرالمومنین است

حمایت از مظلومان، درس مکتبی ملت ایران از سیره امیرالمومنین است
حجت الاسلام عدالتی گفت: سیره امیرالمومنین حمایت از مظلوم بوده و ایران اسلامی به تبعیت از ایشان از ملت های مظلوم عالم حمایت کامل می کند.
کد خبر: ۹۵۲۵۳۹۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

 

 قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام حسین عدالتی در مراسم جشن غدیر در جمع کارکنان سپاه شهرستان البرز که به مناسبت عید غدیرخم برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره در تلاش جهت پیاده سازی سیره امام علی علیه السلام بوده و دشمنان این مهم را برنمی تابند و این کینه ورزی و‌ خصومت هر روز بیشتر می شود.

وی افزود: سیره امیرالمومنین حمایت از مظلوم بوده و ایران اسلامی به تبعیت از ان امام از ملت های مظلوم عالم به ویژه ملت فلسطین در مقابل ستمگران و مستکبرین حمایت کامل می کند و این باعث شده که دشمنان و مستکبرین تحمل ایران اسلامی را نداشته باشند.

حجت الاسلام عدالتی تصریح کرد: مشی ساده مقام معظم رهبری و پرهیز از تجمل بیانگر عدالت محور بودن در سیاست و اندیشه های ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: خصومت دشمنان با شیعیان همواره در طول تاریخ بود و ادامه دارد. لذا باید تابع و شیعه واقعی امامت و ولایت باشیم و با برگزاری مراسمات و اهمیت دادن به عید غدیر، احیای این عید بزرگ را در جامعه ترویج دهیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار