مدیرکل جدید ارشاد مازندران با فرمانده سپاه کربلا دیدار کرد؛

سردار مسلمی: سپاه و بسیج درکمک به دستگاه‌های دولتی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند

فرمانده سپاه کربلا گفت: بسیج و سپاه همچون گذشته در کمک به ماموریت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۰۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

دیدار فرمانده سپاه کربلا با اهنگر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، احسان آهنگر مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که بر اهمیت عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تاکید شد،فرمانده سپاه کربلا گفت: ویژگی های منحصربه فرد فرهنگی و معنوی مردمان دیار علویان، مسئولیت میراث داران این عرصه را در حفظ و انتقال درست آن به نسل های کنونی و آینده بیشتر کرده است.

سردار مسلمی افزود: در مقوله مسائل فرهنگی بایستی همه دستگاه های متولی با یک برنامه واحد استانی متناسب با زیست بوم استان در کمک و هم افزایی هدفمند با یکدیگر تشریک مساعی کنند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: بسیج و سپاه همچون گذشته در کمک به ماموریت های سازمان ها و دستگاه های دولتی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد

در ادامه آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم گفت: برنامه ریزی شده تا از تمامی ظرفیت های موثر جهت اعتلای فرهنگ بومی، ایرانی و اسلامی در استان استفاده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها