باحضور همسر شهید باکری ، همسرسردار کاظمی و خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت ؛

مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان در منطقه 10 برگزار شد

مراسم عقد و ازدواج آسان 8 زوج جوان هم‌زمان با ولادت امام هادی(ع) و در آستانه عید غدیرخم، در شهرداری منطقه 10 برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۷۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10؛  مهدی اخ الصنایع شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق گفت : به همت کانون خدمت رضوی و مشارکت شهرداری این منطقه، 8 زوج جوان در سالروز ولادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) و در آستانه عید غدیرخم زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی به اهمیت و ترویج ازدواج در اسلام پرداخت و گفت : ترویج ازدواج آسان و بدون تشریفات و ساده و کمک به جوانان برای آغاز زندگی مشترک، از اهداف اصلی مدیریت شهری منطقه 10 برای برگزاری این مراسم بود.

وی به ایام دهه ولایت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و در پیش بودن عید سعید غدیر پرداخت و افزود : سفرسه روزه  اقامت و ایاب و ذهاب به مشهد مقدس هدیه کانون خدمت رضوی و  شهرداری منطقه 10 بود که به همراه هدیه نقدی به زوج‌های جوان اهدا شد، همچنین علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران به زوج‌های جوان هدایای نقدی اهدا کرد.

این مراسم با بیش از 250 نفر مهمان برگزار شد، همچنین خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت،  همسر شهید باکری،  همسرسردار کاظمی، میرمحمدی قائم مقام کانون خدمت رضوی،  غفارپور مشاور آقای سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر ، قاسمی سرپرست گردشگری شهرداری تهران و خیرین منطقه از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

از برنامه‌های ویژه این مراسم اتاق عقد، عکاسی، اجرای گروه سرود  کانون خدمت رضوی و برگزاری برنامه‌های شاد و مسابقه بود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار