ثبت بیش از ۲ میلیون و۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۲ میلیون و۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل ثبت شده است که این میزان ۱۰درصد از مجموع تردد ثبت شده در استان است.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۷۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

ثبت بیش از ۲ میلیون و۸۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج اردبیل ، میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتراست که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای بران-سه راهی سربند، مشگین شهر-کنگرلو و بران قره آغاج را دارای محورهای پرتخلف تردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و افزود: طی این مدت ۱۰۷ هزار و ۶۴۵ تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۷۹ هزار و۷۱۲ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۱۱۱ هزار و ۶۸۹ تخلف سرعت غیرمجاز نیز در محور بران-قره آغاج به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل همچنین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری همچنین ۲۴۱ هزار و۷۲۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که بیشترین میزان این تخلف در محور آستارا - اردبیل با ۵۰ هزار و ۶۶۶ تردد، اردبیل - سرچم با ۲۷ هزار و۶۵۸ تردد و اسالم- خلخال با ۲۲ هزار و ۶۱۵ تردد از پرتخلف‌ترین محورهای سبقت غیرمجاز استان است.

نسیمی افزود: در ۳ ماهه گذشته همچنین هشت میلیون و ۲۱ هزار و ۸۶۹ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در راههای استان ثبت شده است که بیشترین میزان تخلفات در محورهای آستارا-اردبیل، اردبیل-آستارا و اردبیل-نیر بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات، ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیردر راههای استان نصب شده است که از طریق این ابزارها رفتارهای ترافیکی شهروندان رصد و کنترل می‌شود.

نسیمی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خودرا نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

ارسال نظرات