معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد:

نشست هم اندیشی برنامه های هفته عفاف و حجاب برگزار شد / تبیین ارزش حجاب برای همگان یک ضرورت است

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با بکارگیری جهاد تبیین یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۳۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست هم اندیشی برنامه های هفته حجاب و عفاف در آستانه هفته عفاف و حجاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر دوشنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی معاون امور استان‌ها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه خاطر نشان کرد: ۲۱ تيرماه روز عفاف و حجاب و سالروز کشف حجاب رضا خانی به عنوان سند مظلومیت مدافعان دین و خباثت خاندان پهلوی در تاریخ ثبت شد و این بدان معنا است که مردم ایران در قبل از انقلاب اسلامی هم مدافع عفاف و حجاب بوده اند و سبقه تاریخی آن در فرهنگ غنی ایرانیان وجود داشته است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: در حال حاضر شاهد جنگ رسمی تمام عیار بر علیه حجاب و عفاف هستیم و پیام این جنگ برای برهم زدن حریم خانواده است و در این جنگ ترکیبی حملات حساب شده بوده است و متأسفانه بعضا قربانی هم داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اهمیت نقش بانوان را در مراحل مختلف یادآور شد و اظهار کرد: اعتقاد ما ورود جدی تر و پر رنگ تر خانم ها در این مقوله است و نقش آفرینی بانوان در رویدادهای تاریخی باعث همراهی مردها در کنار آنها برای حفظ دين و ارزش ها بوده است و اکنون نیز لازم است از ظرفیت خود بانوان در این جنگ که بر علیه حریم خصوصی یک زن شکل گرفته است ، احصا و بکار گیری شود.

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب مختص یک هفته نیست و باید در طول سال این ارزش بزرگ گرامی داشته شود و تبیین این ارزش برای همگان همراه با بکارگیری جهاد تبیین یک ضرورت است.

این مقام مسئول ، اهمیت حجاب و عفاف را برای دینداران یک دغدغه جدی دانست و تصریح کرد: بسیاری از متدینین و خانواده محترم شهدا و ایثارگران از وضعیت فعلی رضایت ندارند و شکایت دارند و قانون گذران و مجریان اجرای قانون باید برای مصوبات قانون اهتمام ورزتد تا بیش از این شاهد دهن کجی به مقوله دین نباشیم.

در این نشست مدیر حوزه های علمیه استان تهران ، معاون استاندار تهران و فرماندار تهران ، معاون سپاه تهران و نمایندگان تشکل‌ های فعال بانوان و دستگاه‌ های استان تهران طی سخنانی خواستار تلاش جدی تر مسئولان و مردم در پاسداشت عفاف وحجاب و روشنگری و بصیرت افزایی در این زمینه گردیدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار