خبرهای داغ:

۷۰۰ تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد

شاهرود_ رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از تسهیم هفتصد تن گاز مایع در سطح استان در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶۵۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

۷۰۰ تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوروزی با بیان این خبر گفت: سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز خانوار‌هایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و همچنین سهمیه سایر بخش‌های تولیدی و صنعتی توسط منطقه تأمین و از طریق شرکت‌های موزع این فرآورده توزیع می‌شود.
نوروزی عنوان کرد: شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع موظفند سهمیه این فرآورده را به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنند.
رئیس تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود افزود: توزیع فرآورده یاد شده در قالب سامانه الکترونیکی درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، ساماندهی شده و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیرساخت‌های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشندگی‌ها جهت خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف‌کنندگان واجد شرایط در سامانه مذکور از قبل صورت پذیرفته است.
او بیان کرد: چنانچه مصرف‌کنندگان یا خانوار‌های ساکن در روستا‌های فاقد گازکشی تا کنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR نسبت به ثبت مشخصات خانوار جهت بررسی درخواست دریافت سهمیه گاز مایع اقدام کنند.
نوروزی تآکید کرد: سرپرست خانوار‌هایی که سهمیه گاز مایع به آن‌ها تعلق گرفته است برای پرداخت بهای سیلندر گاز مایع همچون سهیمه نفت سفید، حتما از طریق دستگاه کارت‌خوان عامل فروش این فرآورده، مبلغ را پرداخت کنند.
او گفت: در صورت مشاهده بروز هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه گاز مایع خانوار در بخش‌های دیگر که باعث می‌شود سهمیه گاز مایع خانوار‌های واجد شرایط به دست مصرف کننده واقعی نرسد، با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری نمایند.
شایان ذکر است ۶ باب کارگاه، کار خدمت رسانی در امر توزیع گاز مایع را در سطح منطقه انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار