خبرهای داغ:

بزرگداشت واقعه غدیر احیاگر هویت اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: بزرگداشت عید سعید غدیر احیاگر هویت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۷۸
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع پایوران نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان با تبریک ایام دهه ولایت و همچنین ولادت با سعادت امام هادی (ع) اظهار کرد: گرامیداشت واقعه غدیر مهم است و باید اعیاد اسلامی به‌ویژه فرهنگ غدیر را همانند یک موج خروشان در جامعه اسلامی ترویج دهیم.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت واقعه غدیر و معرفی ابعاد مختلف آن به جامعه و به‌ویژه نسل جوان تصریح کرد: باید واقعه بزرگ غدیر را با بهره‌گیری از زبان هنر و در قالب‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه بیان شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گسترش فرهنگ ولایت و ایجاد پیوند عمیق بین مردم به‌ویژه نسل جوان با ولایت ائمه اطهار (ع) را از جمله اهداف برپایی برنامه‌های گرامیداشت واقعه غدیر برشمرد و گفت: بزرگداشت عید سعید غدیر در حقیقت احیای هویت اسلامی است و باید با ایجاد یک حرکت جمعی و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود این رویداد مهم اسلامی را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام دیباجی با بیان اینکه راه سعادت حرکت در مسیر ائمه اطهار است، تأکید کرد: ضرورت دارد، این عید سعید را در جامعه اسلامی گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار