خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین؛

فعالیت ۱۱ کارگاه تولیدی در جوار کمپ های ترک اعتیاد استان

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از فعالیت ۱۱ کارگاه تولیدی در جوار کمپ های ترک اعتیاد استان خبر داد و گفت: به زودی ۴ کارگاه دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۵۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به فعالیت کارگاه های تولیدی در جوار کمپ های ترک اعتیاد بیان کرد: در حال حاضر 11 کارگاه در کنار کمپ های ترک اعتیاد استان قزوین فعال بوده و 51 نفر نیز در این کارگاه ها فعالیت دارند که در صورت همراهی دستگاه های متولی 4 کارگاه دیگر نیز به زودی در جوار کمپ های ترک اعتیاد راه اندازی شده و برای 54 نفر دیگر نیز اشتغال زایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده باید از کلیه ظرفیت ها و منابع برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در استان استفاده کرد.

رجبی اضافه کرد: یکی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضا در حوزه اشتغال که نقش بسزایی در کاهش جمعیت کیفری زندان و جرایم دارد ایجاد اشتغال برای زندانیان، خانواده زندانیان و معتادان بهبود یافته می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین اذعان کرد: با توجه به اینکه تلاش برای اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر ضمن توانایی درمان از بازگشت آنان به چرخه اعتیاد جلوگیری می کند، لذا ضروریست در جهت حل مشکلات اشتغال بهبود یافتگان مراکز توانمندسازی اقدامات و حمایتهای لازم صورت پذیرد.

رجبی بیان کرد: به همین منظور در جلسات متعدد بر ایجاد اشتغال در جوار کمپ ها تاکید شده است که امیدواریم با همراهی دستگاه های متولی و بانک ها و ورود بخش خصوصی شاهد افزایش این کارگاه ها در استان باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی و کشاورزی استان، تحقق افزایش تولید از ناحیه این کارگاه ها در کنار کمپ ها دور از دسترس نخواهد بود و انتظار ما این است با توجه به ظرفیت های موجود، در زمینه اشتغال معتادین و ایجاد کارگاه اشتغال جز اولین ها در کشور باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار