خبرهای داغ:

ویژه برنامه های فرهنگی توسط بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره) برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برگزاری ویژه برنامه های متنوع و اقدامات فرهنگی در جهت بزرگداشت دهه ولایت و امامت در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۵۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و در راستای برنامه های اجرایی به همت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان سرخه، جلسات و برنامه ریزی ها به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در سرخه انجام شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو بت خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف برگزاری مسابقه بزرگ طراحی پرچم غدیر، در جهت بزرگداشت عید ولایت و امامت، جلسه هماهنگی نحوه برگزاری این مسابقه در کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) در این محله برگزار شد.

او افزود: با هدف معرفی نحوه برگزاری این مسابقه و توزیع پارچه های طراحی پرچم، بسیجیان پایگاه در میعادگاه نماز جمعه در مصلی سرخه حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: همچنین فضاسازی اطراف مسجد ولی عصر (عج) نیز به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت وعید سعید غریرخم انجام شد.

فیض بیان داشت: دز فصل تابستان نیز حلقه های صالحین در رده های مختلف سنی، حلقه  های قرآنی و کتابخوانی در مسجد و کانون انتظار برگزار می شود.

گفتنی است ساخت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) توسط گروه جهادی و بسیجیان روستای عبدالله آباد آغاز و مراسم انس با قرآن و قرائت دعای کمیل در حسینیه روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار