مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

توزیع کمک بسته‌های معیشتی بین کارگران فصلی به مناسبت عید قربان

ساری-آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار و کارگران فصلی با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و مدیرکل کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۳۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت عید قربان، آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه کارگران کم برخوردار و کارگران فصلی با حضور مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و مدیرکل کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار شد.

در این آئین همدلی و احسان، تعدادی بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال توسط سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه کربلا و اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مازندران تهیه و در بین کارگران ساختمانی و فصلی توزیع شد.

توزیع کمک بسته‌های معیشتی بین کارگران فصلی به مناسبت عید قربان

سید جواد حسینیان در حاشیه این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در کنار اقدامات تخصصی دربحث رفع موانع تولید و مشکلات تخصصی در حوزه کار و تولید استان اقدامات مختلفی را دربخش فرهنگی، اجتماعی و موضوعات مبتلا به دیگر در حوزه تخصصی در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا افزود: از برنامه‌های ویژه‌ای که در طول سال ۱۴۰۲ از سوی این سازمان و اداره‌کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان انجام شد توزیع کمک‌های مومنانه در بین کارگران آسیب دیده بوده است.

توزیع کمک بسته‌های معیشتی بین کارگران فصلی به مناسبت عید قربان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار