خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

۱۱ پایگاه استعدادیابی ورزش در سطح استان فعال است

۱۱ پایگاه استعدادیابی ورزش در سطح استان فعال است
مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از فعالیت ۱۱ پایگاه استعدادیابی در امر قهرمانی و پهلوانی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۹۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار عطاالله باجلان مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفتگوی حضوری با خبرنگار بسیج که در محل خبرگزاری بسیج برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه و نیروهای مسلح گفت: از ابتدای سال تا ۳۱ خرداد سال جاری برنامه‌های متنوعی توسط ورزش بسیج سپاه صاحب الامر(عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان بود برای ترویج فرهنگ ورزش در جامعه که زیرساخت شادابی و تحرک است از بروشور و جزوه های وزشی برای مخاطبین و جامعه هدف استفاده کردیم.

باجلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان در بویین زهرا و آبیک برگزار شد. همچنین چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری صعود به قله شجاع الدین و بازی دراز با حضور سردار فرماندهی سپاه استان قزوین و نیروهای کادر انجام شد.

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در بخش ورزش سربازان با برگزاری آمادگی جسمانی طناب کشی و دو و میدانی فعالیت خود را در قالب برنامه های مستمر ارائه دادیم. پیاده روی از جاده سلامت تا مجتمع طلاییه برگزار گردید و جوایز نفیسی در این خصوص اهدا شد.

باجلان تشریح کرد: جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ۱۳ ورزشکار دوچرخه سوار به حرم امام(ره) اعزام شدند. برای تجهیز پایگاه های بسیج، توپ، راکت و لوازم ورزشی همچون میز تنیس، حلقه بسکتبال در اختیار پایگاه ها در سه ماه اول سال جاری قرار داده شد و مسابقات والیبال ادارات نیز برگزار گردید.

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: در مسابقات والیبال که به میزبانی بسیج اداره گاز برگزار شد ۲۰ تیم به رقابت پرداختند. از دیگر برنامه های بسیج ورزش برگزاری مسابقه فوتسال کارگری استان با شرکت ۱۵ تیم بود که در مسابقات والیبال به رقابت پرداختند.

باجلان اظهار کرد: برگزاری پیاده روی، مسابقات دارت، پینت بال از طریق ورزش و تربیت بدنی جهت جذب جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد کارشناسی در دستور کار قرار دارد. اعزام تیم قهرمانی به مسابقات همدان که در سالن ورزشگاه شهدای مدافع حرم مسابقه انتخابی برای شناسایی ۸ وزن برگزار شد از دیگر برنامه های معاونت تربیت بدنی بسیج استان است.

وی تشریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور ورزش مقاومت در شهرستان تربت حیدریه در رده نونهالان در بخش فوتبال برگزار شد و تیم مقاومت قزوین توانست رتبه برتر را کسب کند و در ماه جاری که در سالن شهید بابایی قزوین به این امر پرداخته می شود رشته های تیراندازی، شنا، رزمی در حوزه مقاومت فعال هستند و در هر شهرستان بیش از ۲ تا ۳ پایگاه استعدادیابی فعال است که مجموع آن در سطح استان به ۱۱ پایگاه می رسد.

مسئول تربیت بدنی و ورزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان تصریح کرد: هدف گذاری صورت گرفته در ورزش مقاومت شناسایی استعدادها برای ورود به تیم ملی و مسابقات جهانی است. 

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار