خبرهای داغ:
اقدام ماندگار یک نوجوان نسل چهارم انقلاب؛

‍ اهدای مدال طلای عضو تیم مقاومت قزوین به خانواده شهید "هاشم کریم پور"

‍ اهدای مدال طلای عضو تیم مقاومت قزوین به خانواده شهید هاشم کریم پور
"عرفان آزادی" عضو تیم فوتسال مقاومت قزوین، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان کشور؛ مدال طلای خود را طی مراسمی به خانواده شهید «هاشم کریم پور» از شهدای ورزشکار اهر استان آذربایجان شرقی اهدا کرد.
کد خبر: ۹۵۲۳۱۹۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، طی مراسمی، عرفان آزادی، نوجوان نسل چهارمی انقلاب، عضو تیم فوتسال مقاومت قزوین، در یک اقدام زیبا و ماندگار، مدال طلای مسابقات لیگ یک فوتسال نونهالان کشور را به خانوادۀ بزرگوار شهید هاشم کریم پور از شهدای شهر اهر تقدیم کرد. 

این ورزشکار نونهال، انگیزه خود را از این اقدام، ادای احترام به مقام شامخ شهدا عنوان کرد و گفت: همه ما مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا هستیم و امیدوارم با این کارم بتوانم دل خانوادۀ اين شهيد والامقام را شاد سازم.

این قهرمان نوجوان ورزش افزود: این مدال‌ زیبنده کسانی است که فرزندانی را تربیت کردند که با گذشتن از جان خویش، عزت و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند.

گفتنی است: شهید هاشم کريم پور، پنجم بهمن ۱۳۶۱ در اهر متولد شد. وی در عرصه ورزش به ویژه در رشته فوتبال شهره عام و خاص بود و در اکثر تیم‌های اعزامی به مسابقات لیگ مناطق استان همچون استقلال، پیروزی، دانشسرا، آبی‌پوشان و مقاومت حضور داشت. او در حالی که مشغول گذراندن خدمت سربازی در سپاه بود، دوازدهم آبان ۱۳۸۳ حین انجام مأموریت به همراه نیروهای امر به‌ معروف و نهی از منکر، در جریان تعقیب و دستگیری برخی از اراذل، اوباش و قاچاقچیان منطقه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار مطهر اين شهيد والامقام در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار