خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

اعزام ۴۰۰ دانش آموز زائر اول همدانی به مشهد مقدس

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز استان همدان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌‌اند، در تابستان سال ۱۴۰۲ به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۸۰۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود نقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۱۰ دانش‌آموز استان همدان که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده‌ بودند، تا تیر ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان دانش آموزی استان همدان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان زائر اولی از مدارس مختلف استان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار انتخاب می‌شوند که توسط سازمان دانش آموزی به مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام و در اردوگاه ثامن الحجج (ع) حضور داشته و علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و تربیتی نیز برای این دانش آموزان تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: باتوجه به اینکه تقویت و فعال سازی سفرهای تربیتی دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی استان است، این سازمان در نظر دارد در تابستان سال ۱۴۰۲ نیز در زمینه اعزام ۴۰۰ دانش آموز زائر اولی دیگر به مشهد مقدس اقدام کند.

وی ابراز کرد: اعزام دانش آموزان زائر اولی توسط سازمان دانش آموزی استان با همکاری کمیته امام خمینی(ره) و خیّرین انجام می‌شود و در قبال اعزام این دانش آموزان، هزینه‌ای از خود زائران دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات