خبرهای داغ:
مدیرکل صمت استان همدان:

رشد حرفه‌ای صنایع استان همدان در گرو تجهیز به فناوری‌های نوین است

همدان-مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در صنایع موضوعی اجتناب ناپذیر است، گفت: رشد حرفه‌ای صنایع استان همدان در گرو تجهیز به فناوری‌های نوین است.
کد خبر: ۹۵۲۲۶۱۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در سومین روز از دهه تولید و تجارت با حضور مدیرکل صمت استان همدان، جمعی از فعالین اقتصادی، شرکت‌های دانش بنیان، اساتید، نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های استان، کارگاه آموزشی و پیش رویداد فناوری‌های نوین در صنعت و معدن با محوریت هوش تجاری، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی به همت اداره آموزش و پژوهش اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور جمعی از فعالین اقتصادی، شرکت‌های دانش بنیان، اساتید، نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های استان همدان برگزار شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان در این کارگاه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات دانش بنیان اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در صنایع موضوعی اجتناب ناپذیر است و صنایعی موفق و بالنده هستند که به صورت حرفه‌ای به سمت راهبرد دانش بنیان و فناوری‌های جدید حرکت کنند.

احمد شانیان برگزاری این کارگاه آموزشی را سرآغازی برای رویدادهای مهم دیگر دانست و تصریح کرد: رشد حرفه‌ای صنایع استان همدان در گرو تجهیز به فناوری‌های نوین است.

وی تصریح کرد: امروزه هوش مصنوعی در امنیت، اقتصاد و فرهنگ ما نفوذ کرده و ما ناگزیر از یادگیری این مهارت جدید هستیم و با آغوش باز پذیرای ایده و نظرات کارساز و عملیاتی در این حوزه هستیم.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان در ادامه به برخی دستاوردهای صنعتی استان در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: رشد ۲۶ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری و رشد ۲۰۰ درصدی صادرات طبق آمارهای مستند گمرک نمونه‌ای از تلاش و تکاپوی به ثمر نشسته در بخش اقتصادی استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار