بازدید معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جشنواره (تلاش با برکت) بنیاد برکت

معاون حقوقی ، امور مجلس و استان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از جشنواره تلاش با برکت تحت اشراف بنیاد برکت در تهران بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۷۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی   در بازدید از جشنواره تلاش با برکت که به همت بنیاد برکت در نمایشگاه این بنیاد در تهران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان محترم می توانند با استفاده از فرصت مراسم انقلاب از جمله ۱۳ آبان ، ۹ دی ، دهه فجر و ۲۲ بهمن در حاشیه مراسم و برنامه ها ، غرفه‌های ویژه ای در معرض دید مردم قرار بدهند و بنیاد برکت می تواند از این فرصت جهت تشویق اشتغالزایی خصوصاً خانواده‌های نیازمند استفاده کند.

 معاون امور استان‌ های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: باید با برپایی نمایشگاه عرضه آثار و دستاوردهای تولیدی با حمایت بنیاد برکت در استان‌ها و شهرستانهای کشور این آثار ارزشمند را به جامعه معرفی کرد و زمینه اشتغال بیشتر خصوصا مشاغل خانگی را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش ؛ نیازی معاون بنیاد برکت با ارائه گزارشی بیان کرد: با همکاری برخی از بانک های کشور و ارائه تسهیلات مناسبت قدم های موثری در گسترش تولید و ایجاد مشاغل خانگی و رفع محرومین ها برداشته شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار