خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین؛

تبیین خدمات صنعت نفت و گاز با برپایی اردوهای راهیان پیشرفت

تبیین خدمات صنعت نفت و گاز با برپایی اردوهای راهیان پیشرفت
حجتی پور گفت: ما موظف به ساخت و تعریف آینده هستیم که در این راستا وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، آشنا نمودن آحاد جامعه با خدمات انجام شده در صنایع نفت و گاز به منظور امیدآفرینی است.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۸۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه تبیین تفاهم نامه برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور آشنایی با خدمات انجام شده توسط صنعت نفت و گاز با حضور دکتر محسن حقیقی مقدم مدیر مركز توسعه مدیریت صنعت نفت، علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین و نمایندگان سازمانهای آموزش و پرورش، سپاه استان، مسئولان شرکت ملی پخش منطقه قزوین، مدیر مجتمع تقویت فشار گاز قزوین، مسئولان خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال غرب و نمایندگان دانشگاه فرهنگیان در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت گاز استان قزوین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی حجتی پور مدیر عامل این شرکت ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان قزوین اظهار داشت: ما موظف به ساخت و تعریف آینده هستیم که در این راستا وظیفه اصلی راهیان پیشرفت، آشنا نمودن آحاد جامعه با خدمات انجام شده در صنایع نفت و گاز به منظور امیدآفرینی است و بیان این نکته که می‌توان علیرغم تمامی محدودیت ها شرایط را در راستای توسعه رضایتمندی تغییر داد.

در ادامه دکتر محسن حقیقی مقدم مدیر مركز توسعه مدیریت صنعت نفت با تأکید بر اینکه در طول ۴۴ سال گذشته در بخش تأمین انرژی و تولید ثروت در صنعت نفت کشور کارهای بزرگی انجام شده است، افزود: اگر بخواهیم مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت در این سال‌ها به نسل‌های بعد منتقل شود و آنها قدردان آن باشند باید این دستاوردها تبعین و روایت شوند.

وی با اشاره به همکاری وزارت آموزش و پرورش در زمینه تدوین و تبیین دستاوردهای صنعت نفت در چهار دهه اخیر اظهار کرد: در این سال‌ها مسئله اصلی در این صنعت ساختن ایران قوی بوده است، از این رو باید تلاش کنیم این روحیه به نسل بعد نیز انتقال داده شود.

دکتر حقیقی مقدم با تأکید بر این که امروزه دنیای غرب با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای با افکار منحرف به دنبال تخریب فرهنگ و روحیه جوانان و نوجوانان ما هستند، گفت: سازمان بسیج تجربه‌های خوبی در زمینه برگزاری کاروان‌های راهیان نور دارد، از این رو می‌توان این تجربه را برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت صنعت نفت با همکاری آموزش و پرورش برای دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان نیز به‌کار گرفت.

لازم به ذکر است بر اساس تفاهم نامه منعقده مابین وزارت نفت و اموزش پرورش بسترهای لازم برای آشنایی دانش آموزان، دانشجویان و فرهنگیان به منظور تبیین خدمات صنعت نفت و گاز با برقراری اردوهای راهیان پیشرفت مهیا شده و برنامه عملیاتی از ابتدای سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار