خبرهای داغ:

دوره توانمندسازی ویژه فعالان و کنشگران عفاف و حجاب با محوریت زیست عفیفانه در مازندران برگزار شد.

کد خبر: ۹۵۲۱۵۶۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-دوره توانمندسازی ویژه فعالان و کنشگران عفاف و حجاب با محوریت زیست عفیفانه در مازندران برگزار شد.

دوره توانمندسازی کنشگران عفاف و حجاب با محوریت زیست عفیفانه که با حضور طلاب خواهر , فعالان فرهنگی و نخبگان خواهر استان مازندران به همت بسیج جامعه زنان و بسیج طلاب خواهر استان در سالن شهید میثمی نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا در ساری برگزار شد.
مسئول بنیاد عفاف و حجاب استان مازندران تقوی یکی از سخنرانان این دوره به بیان مطالبی پرداخت.
وی در ابتدا بیان کرد: تقریباً یک قرن از پیامبری حضرت رسول و ولایت امیر المومنین علی علیه السلام می گذرد ولی متاسفانه این همه تغییر در مبانی دینی پیدا شده است
وی افزود:در زمان ما ولایت نیاز دارد که همه افراد مطالبه گر خاص و عام جامعه پای کار در میدان بیایند, رسالت دراین زمینه سنگین است.
تقوی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبری دو مسئله مهم را اخیراً مورد تاکید قرار دادند, ایمان و امید در جامعه می باشد که ما هم بعنوان افراد فعال باید این مسئله را به جامعه تزریق کنیم لذا شما فعالان فرهنگی که نگاه, بینش و نگرشی که به نظام دارید و علاقه ای که به ولایت دارید باید کار خاص انجام شود.
تقوی در ادامه اضافه کرد: قوای سه گانه قوانین بسیار متعددی در زمینه عفاف و حجاب دارند ولی برخی از مردم این قوانین را جدی نمی گیرند, ما به دنبال برقراری حکومت اسلامی هستیم و در تلاش فراهم سازی زمینه ظهور هستیم بنابراین در بنیاد عفاف و حجاب باید به دنبال گزارش مردمی از گزارش خلاف قانون از دستگاه‌های دولتی و ادارات و نهادها باشیم تا قوه قضاییه را مجبور به برخورد قاطع در برابر ولنگاری افراد بدحجاب کنیم.
تقوی تاکید کرد: مطالبه گری از جمله موضوعاتی است که در این باره باید به آن پرداخته می شود تا دوباره داستان تنهایی حضرت زهرا و عاشورا تکرار نشود.
در ادامه این دوره نیز حجت الاسلام والمسلمین موسوی استاد حوزه و دانشگاه از خراسان رضوی به پاسخ شبهات در مورد عفاف و حجاب پرداخت.

 

ارسال نظرات